پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یورنته : بارسلونا و مسی بهترین باشگاه و بازیکن جهان هستند

کد خبر : 34643  |  زمان ارسال : جمعه 1 خرداد 1394
فرناندو یورنته مهاجم تیم یوونتوس اذعان می کند که بارسلونا بهترین تیم جهان است، اما هشدار می دهد که تیم های بهتر همیشه پیروز نمی شوند.

 

فرناندو یورنته همراه با یوونتوس موفق شده قهرمانی در سری آ و کوپا ایتالیا را در فصل جاری جشن بگیرد و اکنون باید برای کسب سه گانه قهرمانی در تاریخ 6 ژوئن به مصاف بارسلونا بروند.

 

مهاجم اسپانیایی یوونتوس در مصاحبه با Mundo Deportivo در خصوص دیدار مقابل بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: "ما می دانیم کار بسیار دشواری پیش رو داریم، زیرا ما در مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که در حال حاضر در بهترین فرمشان قرار دارند. به نظر من آن ها بهترین تیم جهان هستند. آن ها سه بازیکن در خط حمله دارند که به سیاره دیگری تعلق دارند، اما ما نیز تلاش می کنیم بازیمان را به نمایش بگذاریم و پیروز میدان شویم. لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است. او دو بازیکن در کنارش دارد (نیمار و سوارز) که کیفیت باورنکردنی از خود به نمایش گذاشته اند، اما مسی هنوز شماره یک است."

 

"بارسا شانس اصلی قهرمانی است، اما در فوتبال همیشه تیم های قویتر پیروز نمی شوند. من تصور می کنم که ما برای کسب پیروزی در یک مسابقه شانس بهتری نسبت به پیروزی در دو مسابقه داریم. من نمی دانم با چه روشی باید بارسلونا را شکست دهیم. گمان می کنم باید بازی کاملی به نمایش گذاریم و هیچ اشتباهی مرتکب نشویم. شما نباید به تیمی همچون بارسلونا اجازه هیچ کاری بدهید، زیرا آن ها در هر لحظه ای می توانند شما را غافلگیر کنند."

 

از یورنته پرسیده شد که آیا انتظار کسب چنین نتایجی را در فصل جاری همراه با یوونتوس داشته است؟ که در پاسخ گفت: "صادقانه باید بگویم، نه! هیچ کدام از ما نمی توانستیم پیش بینی کنیم، قهرمان سری آ شویم، کوپا ایتالیا را فتح کنیم و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شویم. تنها تاسف ما از دست دادن سوپرجام ایتالیا در مقابل ناپولی است، به جز آن بازی ما فصل کاملی را سپری کرده ایم. اما اجازه دهید امیدوار باشیم که ما می توانیم در بازی مقابل بارسلونا در برلین به اوج قله برسیم."

 

"من تصور نمی کنم از سیستم دفاع سه نفره که در مقابل لاتزیو در فینال کوپا ایتالیا استفاده کردیم، در دیدار مقابل بارسلونا نیز استفاده کنیم. در حال حاضر ما باید برای بازی های آینده کاملا آماده باشیم، زیرا کار دشواری پیش رو داریم. اینکه من در بازی فینال بازی کنم به مربی بستگی دارد. صادقانه بگویم، آلوارو موراتا و کارلوس توز کارشان را به خوبی انجام داده اند، بنابراین کار برای حضور من دشوار است، اما زمانی که تیم به من نیاز داشته باشد، من بهترین عملکردم را به نمایش خواهم گذاشت."

 

این بازیکن 30 ساله در مورد ارزشمندترین بازیکن یوونتوس یعنی پل پوگبا 22 ساله گفت: "من آینده ای باورنکردنی برای او پیش بینی می کنم. او می تواند به هر چیزی که دوست دارد دست یابد. او جوان است و باید در برخی موارد اصلاح شود، اما او بسیار با کیفیت است. او وارث ژاوی خواهد بود؟ شما هرگز نمی توانید چنین چیزی بگویید. اکنون او بازیکن یوونتوس است و امیدوارم برای سال های طولانی اینجا بماند، چرا که بازی کردن در کنار او لذت بخش است."

 

وی در مورد آینده اش گفت: "من به آینده ام فکر نمی کنم. من در یوونتوس بسیار خوشحال هستم و هنوز دو سال دیگر از قراردادم با این باشگاه باقی مانده است."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.