پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سه مقایسه‌ی جالب بین چهار تیم حاضر در مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

کد خبر : 3466  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 فروردین 1392
دورتموند با میانگین 24.6 جوان ترین تیم مرحله نیمه نهایی را در اختیار دارد.

این یک مقایسه آماری است بین 4 تیمی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند . 4  تیمی که از دو کشور اسپانیا و آلمان به این مرحله رسیده اند.



مقایسه ای که بین تیم های بارسلونا، رئال مادرید،بایرن مونیخ و دورتموند در زمینه ارزش مالی،سن بازیکنان و بیشترین ملی پوش انجام شده است.
1) از لحاظ ارزش مالی بازیکن‌ها در بازار، بارسلونا رتبه اول را در اختیار دارد. کل تیم بارسا بر اساس برآوردی که سایت «ترانسفرمارکت» انجام داده 604 میلیون یورو ارزش دارد. رئال مادرید بعد از بارسلونا با 595 میلیون یورو در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن هم با کمی فاصله بایرن مونیختیم سوم است که بازیکنانش 431 میلیون یورو ارزش دارند. طبعاً بوروسیا دورتموند بین این تیم‌ها از این لحاظ در رتبه آخر قرار دارد چون کل  ارزش این تیم‌ «فقط» 255 میلیون یورو است!یعنی تقریبا نصف بارسا و رئال!

2)اما وقتی بحث سن بازیکن‌هاست، این ترتیب کاملاً برعکس می شود! بوروسیا دورتموند با آن همه بازیکن جوان، میانگین سنی تیم‌اش فقط 24.6 سال اس و جوان‌ترین تیم را در اختیار دارد. بعد از دورتموند،بایرن مونیخ در رده دوم قرار دارد که تیم‌اش به طور متوسط 26.4 سال دارد. میانگین سنی رئال و بارسا  هم هر دو 27.2 سال است.

3) بیشترین ملی‌پوش را آلمان در مرحله‌ی نیمه‌نهایی دارد آن هم با 16 بازیکن، که این آمار به خاطر تعداد زیاد ملی‌پوش در دو تیم بایرن و دورتموند است. به علاوه‌ی خدیرا و اوزیل درتیم  رئال مادرید . بعدش اسپانیاست با 15 بازیکن و پس از آن هم برزیل با ششبازیکن.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.