پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا-دپورتیوو

کد خبر : 34689  |  زمان ارسال : شنبه 2 خرداد 1394
دو تیم بارسلونا و دپورتیوو لاکرونیا، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و ژاوی آخرین دیدار لالیگای خود پیش از جدا شدن از بارسا را تجربه خواهد کرد.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با 4 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در صدر جدول قرار دارند و قهرمان لالیگا هستند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4پیروزی و 1 شکست کسب کرده و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. بارسا امروز جشن قهرمانی را برگزار می‌کند و خود را آماده ی دیگر جام‌های باقیمانده می‌کند. بارسا در فینال کوپا دل ری و فینال چمپیونزلیگ حضور دارد و آبی اناری ها شانس خوبی برای کسب سه گانه دارند.

دپورتیوو لا کرونیا

دپورتیوو با کسب 34 امتیاز از 37 بازی، در رده ی هفدهم جدول لالیگا قرار گرفته و خطر سقوط را احساس می‌کند. دو تیم ایبار و آلمریا، هر دو 32 امتیاز هستند و در صورتی که دپورتیوو، دچار لغزشی شود، آنها شانس فرار از خطر سقوط را دارند. همچنین گرانادا نیز 34 امتیازی است و بدین ترتیب، شانس تغییرات در قعر جدول بسیار بالاست. دپورتیوو در 5 بازی اخیر خود، 3 تساوی، 1 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارد. 5 بازی اخیر دو تیم با4 پیروزی برای بارسا و 1 تساوی به پایان رسیده است.
 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.