پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: در مورد برنامه‌هایم برای فصل آینده چیزی به مسئولان بارسا نگفته‌ام

کد خبر : 34691  |  زمان ارسال : شنبه 2 خرداد 1394

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به جای شفاف‌سازی درباره برنامه‌های خود برای فصل آینده ترجیح می‌دهد که روی فینال‌های پیش روی کاتالان‌ها تمرکز داشته باشد.

لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر دپورتیوو لاکرونیا در هفته پایانی لالیگا، حاضر نشد در مورد برنامه‌هایی که برای پایان فصل جاری در نظر دارد، حرفی بزند.

وی در این خصوص اظهار داشت: من چیزی برای گفتن ندارم. ذهن من معطوف دو فینالی است که در پیش داریم اما فصل که تمام شود درباره آینده‌ام بحث خواهیم کرد. من هنوز حتی با باشگاه هم درباره برنامه‌هایم برای فصل آینده صحبت نکرده‌ام.

انریکه در ادامه به تصمیم ژاوی، هم‌تیمی قدیمی و کاپیتان تیمش برای ترک بارسلونا در پایان فصل جاری اشاره کرد و اظهار داشت: ژاوی تصمیمش را گرفته است و دارد کاری را انجام می‌دهد که فکر می‌کند برای او بهترین است. ما پیش از این درباره ارزشی که او برای باشگاه داشته، دارد و خواهد داشت، صحبت کرده‌ایم. او هنوز این شانس را دارد که دو جام قهرمانی دیگر کسب کند.

سرمربی کاتالان‌ها افزود: بالا رفتن سن روی همه تأثیر می‌گذارد و این هم از ویژگی‌ها ورزش حرفه‌ای است. به نظر من ژاوی هنوز آنقدر خوب هست که بتواند چند فصل دیگر برای بارسلونا بازی کند. او در داخل و خارج از زمین بازی به ما کمک‌های فراوانی داشته و همانطور که انتظار داشتیم بازی کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.