پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تأکید مدیر ورزشی یوونتوس بر فروشی نبودن پوگبا

کد خبر : 34695  |  زمان ارسال : شنبه 2 خرداد 1394

مدیرورزشی باشگاه یوونتوس شایعاتی را که درباره انتقال هافبک فرانسوی این تیم به بارسلونا وجود دارد، تکذیب کرد.

 

حضور آریه‌دو برایدا، مدیرورزشی جدید باشگاه بارسلونا در ورزشگاه المپیکوی رم برای تماشای بازی تیم‌های یوونتوس و لاتزیو در فینال جام حذفی ایتالیا، بر شایعاتی که در خصوص علاقمندی کاتالان‌ها به خرید پل پوگبا، هافبک فرانسوی بارسلونا وجود داشت دامن زد اما جوزپه ماروتا نگذاشت که این داستان ادامه پیدا کند.

 

مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس در واکنش به شایعاتی که درباره جدایی احتمالی پوگبا از یووه برای پیوستن به بارسلونا وجود دارد، گفت: ما پیش از این درباره مسائل دیگر حرف زده بودیم نه درباره پوگبا. موضوع مبلغی که رضایت ما را برای فروش پوگبا جلب کند نیست بلکه فروشی نبودن او در بازار نقل‌و‌‎انتقالات است. ما پوگبا را برای آینده تیم خود، مهره‌های کلیدی می‌دانیم.

 

یکی دیگر از شایعاتی که اخیراً پیرامون باشگاه یوونتوس شکل گرفته، احتمال جدایی هافبک شیلیایی این تیم، آرتورو ویدال است. ماروتا در این باره هم تأکید کرد: ویدال با ما قرارداد دارد و قطعاً در یووه خواهد ماند.

 

مدیر ورزشی یوونتوسی‌ها در پاسخ به سؤال دیگری درباره احتمال تلاش رئال مادرید برای جذب ویدال نیز اشاره‌ای طعنه‌‌‌آمیز به پیروزی اخیر بانوی پیر برابر کهکشانی‌ها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت و گفت: یوونتوس از رئال مادرید تیم قدرتمندتری است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.