پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کیتا: بارسلونا با مسی 12 نفره بازی می کند

کد خبر : 34723  |  زمان ارسال : شنبه 2 خرداد 1394

سیدو کیتا، هافبک اهل مالی سابق بارسلونا که در فصل جاری برای رم بازی می کند، معتقد است که اگر روز خوب مسی باشد، بارسا می تواند یوونتوس را در فینال لیگ قهرمانان مغلوب کند.کیتا جزو آن دسته بازیکنانی بود که سال 2009، اولین سه گانه تاریخ بارسلونا را برای این تیم به ارمغان آوردند. او که دو فصل پیش راهی والنسیا شد، تابستان گذشته به رم پیوست و حالا با این تیم در آستانه بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان قرار دارد. 

کیتا که در مصاحبه با موندودپورتیوو شرکت کرده بود، در مورد شرایط بارسا در فینال لیگ قهرمانان گفت:" بارسا را مثل همیشه تیمی جدی و متحد می بینم. فلسفه این باشگاه هرگز تغییر نمی کند و همیشه برای پیروز شدن وارد زمین می شود. دو بار با یوونتوس در این فصل بازی کرده ام و موفق نشدیم همراه رم این تیم را شکست دهیم. یووه تیمی بسیار خوب از لحاظ دفاعی است و در ضد حملات نیز با ته وز، بسیا خطرناک جلوه می کند. 
با این حال به شخصه معتقدم که بارسلونا قدرتمند تر از این تیم است. همیشه گفته ام که اگر مسی خوب و در اوج باشد، بارسا 12 به 11 مقابل حریفانش بازی می کند. اگر روز بازی فینال، مسی در 5 دقیقه اول بازی را خوب شروع کند، باقی بازیکنان اعتماد به نفس دو چندانی می گیرند. کلید برتری بارسلونا برابر یوونتوس، مسی است. اگر روز خوب لئو باشد، بارسا بی تردید قهرمان خواهد شد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.