پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراض گسترده مردم و مقامات به پیراهن جدید بارسلونا

کد خبر : 34798  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 خرداد 1394

بسیاری از هواداران تیم فوتبال بارسلونا همراه با برخی مقامات ورزشی و شهری در کاتالونیا با طرح تازه پیراهن تیم فوتبال بارسلونا مخالفند.

 

روز گذشته از پیراهن تازه بارسلونا رونمایی شد و طرح دید این پیراهن اعتراض بسیاری از مردم را در پی داشته است. این پیراهن هنوز در فروشگاه‌های معتبر نایک و بارسلونا در آسیای جنوب شرقی، آمریکای جنوبی و اروپا عرضه نشده اما پیش بینی مدیران فروش محصولات بارسلونا با توجه به بازتاب بسیار منفی از این پیراهن تازه، یک شکست بزرگ اقتصادی در این حوزه است.

 

شایعه مربوط به دستور خطوط هوایی قطر برای افقی بودن خطوط آبی و اناری جهت کنتراست و رویت بهتر آرم این حامی مالی، خشم هواداران بارسلونا را دو چندان کرده است.

 

در تاریخ باشگاه بارسلونا چنین طرحی سابقه نداشته، هر چند تا کنون سه بار این مدل از طراحی پیراهن در تیم فوتبال بارسلونا عرضه شده که هر بار با توجه به عدم اقبال عمومی، با شکست مواجه شده و به تولید انبوه نرسیده است.

 

به عنوان مثال در سال 1903 تیم فوتبال بارسلونا برای اولین بار تصمیم به گرفتن عکس تیمی رسمی داشت و برای این مهم لباسهای تازه‌ای با خطوط افقی آبی و اناری طراحی شد که خود بازیکنان این پیراهن را بر تن نکردند.

 

در سال 1961 نیز، قرار بر این شد تا طرح خطوط روی پیراهن بارسلونا به صورت افقی باشد اما هواداران بارسلونا با حمله به فروشگاه رسمی بارسلونا در مرکز این شهر تمامی این پیراهن‌ها را آتش زدند.

 

بارسلونا برای اولین بار در سال 1982 اقدام به اخذ حامی مالی کرد و کمپانی Meyba و کاپا با این تیم قرارداد همکاری منعقد کردند. از سال 1998 به بعد نیز نایک حامی مالی اصلی بارسلونا بوده و حامیان مالی چون یونیسف، بنیاد اسلامی قطر، اینتل، بکو و خطوط هوایی قطر به عنوان اسپانسرهای بزرگ بعدی وارد میدان شدند.

 

قرار بر این شده تا باشگاه بارسلونا تا چند روز آینده واکنش رسمی به این اعتراضات نشان دهد و مشخص کند که این پیراهن تازه طراحی شده برای فصل آینده رسمیت دارد یا خیر.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.