پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دل پیرو: قدرت یوونتوس با بارسلونا برابر است

کد خبر : 34816  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 خرداد 1394

فسانه باشگاه یوونتوس، آلساندرو دل پیرو معتقد است که قدرت بیانکونری و بارسلونا برای فتح لیگ قهرمانان اروپا یکسان است و هر دو تیم شانس برابری برای قهرمانی دارند.

 

بانوی پیر پس از 12 سال برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و این تیم در 6 ژوئن در برلین به مصاف بارسلونا خواهد رفت. آلساندرو دل پیرو که 1 قهرمانی و آخرین فینال لیگ قهرمانان را با یوونتوس تجربه کرده است، به  ESPN گفت:

 

شانس هر دو تیم برابر است. بارسلونا تیمی است که در هجوم، عنصر های فردی خارق العاده دارد و در این مورد بسیار خطرناک می باشد. آن ها به راحتی به فینال لیگ قهرمانان رسیدند. یوونتوس نیز نشان داد که تیم مستحکم و به هم پیوسته ای است. آن ها توانستند قهرمان فصل گذشته یعنی رئال مادرید را حذف کنند. یووه می داند که چگونه دفاع کند و چگونه پس از دفاع کردن گل به ثمر برساند. در فینال، جنبه های انگیزشی در تعیین نتیجه، بسیار مؤثر خواهد بود.

گلزن برتر تاریخ باشگاه یوونتوس و همچنین رکورد دار بازی برای این باشگاه، از انگیزه اش برای بازی تا سن 40 سال نیز خبر داد:

 

آیا به بازی کردن ادامه خواهم داد؟ نمی دانم. در هند لیگ این کشور را استارت زدیم. حالا نیز در حال تلاش و تمرین کردن هستم. با یک برنامه مخصوص تمرین می کنم تا وضعیت خوب بدنی خودم را حفظ کنم. در ماه های آینده بازی های دوستانه زیادی را پیش رو دارم ( بازی های خیر خواهانه ) و باید دید که چه می شود. ولی راستش را بخواهید از ته قلبم دوست دارم که بازی کنم. باید ببینیم که آیا وضعیت بر وفق مراد خواهد بود یا نه. در حال حاضر گزینه ها برای من مناسب نیستند.

 

جا های زیادی وجود دارد که می توانم به آنجا بروم. ولی باید خیلی چیز ها را در نظر بگیرم. مثلاً خانواده. پس از افرادی که به من علاقه نشان داده اند عذر خواهی می کنم. ممکن است در چند ماه آینده وضعیتم مشخص شود. من از تیم های آمریکایی پیشنهاد دارم. باید به وقتش بررسی شوند. خیلی بد شد که بعضی پیشهاد ها را به دلیل شرایط نتوانستم قبول کنم. دوران حرفه ای من بینظیر بود. تقریباً 20 سال با یک تیم. هیچ چیز معلوم نیست. باید صبر کنیم تا تصمیم بگیریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.