پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلوز ؛ میخوام بدونم که چرا رفتار باشگاه با من اینگونه است

کد خبر : 34817  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 خرداد 1394

اختصاصی بارسا نیوز | در ادامه کنفرانس مطبوعاتی دنی الوز مدافع برزیلی بارسا را از وب سایت AS با هم مرور میکنیم.

 

متاسفانه توی بارسا وقتی همیشه نمیبری،دنبال یه کسی میگردن که اونو مقصر کنن و شان اینبار من بودم من از اول فصل مطمئنم که سرمربی از عملکردم خوشحاله و من روی کارم تمرکز دارم از نظر من مستر انریکه از بازی و عملکرد راضی هستش و خودش هم اینو تایید کرده من هنوز میخوام بدونم که چرا باشگاه با من اینگونه رفتار میکنه.

 

شخصیت من؟ شخصیت جدی دارم و اینو میدونم،چون صادق هستم و هر چی احساس میکنم بدون فکر کردن میگم و بعضیا از رفتار من خوششون نمیاد.

 

تمدید قرارداد؟ باشگاه فصل قبل نمیخواست قرارداد منو تمدید کنه و الان گزینه های زیادی دارم که یکی از اونا بارسلونا است.

 

لوچو و مسی میخوان من بمونم؟ از این خوشحالم ولی نمیخوام حرفای اونا روی تصمیم مدیریت تاثیر بذاره و حرفای اونا دلیل قدر دانی از من باشه.

 

ژاوی؟ بالاخره موضوعی رسید که مستحق بحث کردن است..ژاوی اسطوره منه و این همه مدت در حال یادگیری از اون بود...کسی مانند ژاوی نیست و دلمون واسش خیلی تنگ میشه و بدترین چیز اینه که اسطوره از باشگاه جدا بشه.

 

پیشنهاد بهتر؟ نمیخوام پیشنهاد های بقیه تیم هارو با بارسا مقایسه کنم چون همونطور که گفتم من به فکر پول نیستم و فقط احترام میخوام باید بگم که از نظر مادی پیشنهاد بارسا بدترین پیشنهاد است ولی اصلا برام مهم نیست.

 

کاری که مانولوس انجام داد؟ از نظر من اون کار خیلی بد و خوبه که یکم حرفه ای باشیم وقتی ما در حال گرفتن جشن قهرمانی بودیم او جشن را متوقف کرد و شروع به سخن کردن راجع به دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان کرد و این شرم آوره.

 

کار در بارسا؟ من همه توانایی هامو واسه این باشگاه میذارم و حتما مستر لوچو چون زیبا هستم منو بازی نمیده.

 

رفتار باشگاه با من؟ واقعا رفتارشون خیلی بد..اداره نمیخواست که قرارداد منو تمدید کنه ولی محرومیت فیفا اونا رو وادار کرد من اینو کاملا میدونم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.