پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلگری: به تکرار افتخاری که آتزوری در سال ۲۰۰۶ کسب کرد امیدواریم

کد خبر : 34855  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 خرداد 1394

به نظر سرمربی بانوی‌پیر شاگردان او می‌توانند با شکست بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا سالی خارق‌العاده را برای فوتبال ایتالیا رقم بزنند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس که شاگردانش 16 خرداد در ورزشگاه المپیک برلین در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا به میدان می‌روند، می‌گوید بانوی پیر می‌تواند افتخاری کسب کند که تداعی‌کننده خاطره آخرین قهرمانی تیم ملی ایتالیاست.

9 سال پیش تیم ملی ایتالیا در فینال جام جهانی 2006 آلمان که در ورزشگاه المپیک برلین برگزار شد، توانست تیم ملی فرانسه را شکست دهد و قهرمان شود. حالا یوونتوس این فرصت را دارد که با شکست قهرمان لالیگای اسپانیا بار دیگر در برلین افتخاری بزرگ را برای ایتالیایی‌ها به ارمغان آورد.

آلگری که بسیاری شانس تیم او را برای کسب عنوان قهرمانی کمتر از بارسلونا می‌دانند، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم افتخاری را که آتزوری در سال 2006 کسب کرد، تکرار کنیم. این فصل در کل برای فوتبال ایتالیا فصلی فوق‌العاده بود اما داستان هنوز تمام نشده است. یوونتوس در فینال برلین است اما این تنها موفقیت ایتالیایی‌ها نیست، چرا که دو نماینده دیگر آنها، فیورنتینا و ناپولی هم تا آستانه قهرمانی در لیگ اروپا پیش رفتند. تیم ملی هم دارد خوب کار می‌کند. ما در ایتالیا مجبور نیستیم دست از کارهایی که داریم انجام می‌دهیم بکشیم بلکه باید روی نکات مثبتی مانند زیرساخت‌ها یا آینده بازیکنان جوان‌مان سرمایه‌گذاری کنیم.

موفقیت‌های تحسین‌برانگیز یووه در این فصل سبب شده است که مقایسه‌های  فراوانی میان آلگری و آنتونیو کونته، سرمربی پیشین بانوی پیر که سه اسکودتوی متوالی را برای این تیم به ارمغان آورد، صورت بگیرد.

آلگری اما تمایل چندانی برای اینکه خودش را درگیر چنین موضوعی کند، نشان نداد. او تأکید کرد: در فوتبال کسب پیروزی چیزی است که اهمیت دارد. هیچ مربی از دیگری بهتر نیست. همه ما با یکدیگر فرق داریم اما هر دو ما در یوونتوس موفق بودیم.

یوونتوس در حالی در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت که تاکنون قهرمانی‌‌اش در دو تورنمنت داخلی فوتبال ایتالیا، ‌سری A و جام حذفی مسجل شده است و به این ترتیب شانس کسب سه‌گانه قهرمانی را دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.