پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه: در بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد

کد خبر : 34894  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 خرداد 1394
جرارد پیکه مدافع بارسلونا با تمجید از فصل فوق العاده تیمش می گوید که می خواهد در بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

 

جرارد پیکه مدافع میانی تیم بارسلونا که هفت سال پیش از تیم منچستر یونایتد راهی باشگاه محل تولد خود شد، می خواهد در باشگاه دوران کودکی اش از دنیای فوتبال خداحافظی کند. از قرارداد این مدافع 28 ساله با بارسلونا چهار سال دیگر باقی مانده است و او هیچ تصمیمی مبنی بر ترک این باشگاه ندارد.

 

جرارد پیکه در مصاحبه با Marca گفت: "من در بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد. زمانش را نمی دانم، اما هر چه سنم بیشتر باشد، بهتر خواهد بود. من در مورد این مسئله مطمئنم که نمی توانم پیراهن باشگاه دیگری را بر تن کنم. اگر من سال آینده شاهد این مسئله باشم که در لیست نیستم، در 29 سالگی کفش هایم را آویزان خواهم کرد. من در این ورزش با هیچ چیزی به جز بارسلونا مرتبط نخواهم بود."

 

جرارد پیکه در مورد دو فینال پیش روی بارسلونا در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا و شانس کسب سه گانه قهرمانی گفت: "این یک امتیاز برای شما خواهد بود، زمانی که متوجه شوید با حرکت رو به جلو توانایی شکست هر حریفی را دارا هستید و این برای ما با پیروزی در لیگ و حضور در دو فینال اتفاق افتاد. اکنون ما غیر قابل توقف هستیم. ما می خواهیم در هر دو مسابقه پیروز شویم و فصلی کامل را سپری کرده باشیم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.