پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیست خرید تابستانی بایرن مونیخ لو رفت

کد خبر : 34899  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 خرداد 1394

 بایرنی ها که سال 2013 به شدت خواهان جذب لوئیس سوارز بودند و در آن ناکام ماندند، تابستان جاری با هدف جذب ستارگان گرانقیمت و جوان، قصد یک خانه تکانی اساسی در تیم خود را دارند.
 

بایرن با وجود کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا که برای سومین سال متوالی حادث شد، در جام حذفی و نیز لیگ قهرمانان ناکام ماند. بخصوص مصدومان فراوانی که روی دست گواردیولا در دو ماه انتهایی فصل ماند، از جمله مصدومیت روبن و ریبری، مدیران این باشگاه را بر آن داشته با جذب چند بازیکن خوب برای فصل بعد، دچار مصائب فصلی که گذشت نشوند.

 

طبق ادعای اسپورت بیلد، لیست خرید پپ گواردیولا در بازار نقل و انتقالات تابستانی آتی به شرح زیر است :


آنتوان گریژمان : ستاره فرانسوی و 24 ساله اتلتیکو که رقم فسخ قراردادش 60 میلیون یورو است. این مهاجم به شدت مورد علاقه پپ قرار دارد.

 

کوین دی بروین : ستاره بلژیکی 23 ساله ولفسبورگ که خودش نیز اعلام کرده آماده مذاکره با بایرن است. هافبک ارزشمند سابق چلسی، با رقم 50 میلیون یورو می تواند جذب بایرن شود.

 

دی ماریا : ستاره 27 ساله آرژانتینی منچستریونایتد، بخاطر فصل کابوس واری که در این تیم داشت، در اندیشه جدایی به سر می برد. قیمت او 65 میلیون یورو تخمین زده می شود. دی ماریا نیز بسیار مورد توجه گواردیولا قرار دارد.

 

رحیم استرلینگ : ستاره 20 ساله و جدایی طلب لیورپول بعید است که فصل بعد نیز در این باشگاه بماند. قیمت او در بازار، 30 میلیون یورو تخمین زده می شود. طبق ادعای بیلد، گواردیولا تماس هایی با ایجنت این بازیکن برای بررسی شرایط انتقالش داشته است.

 

ادن هازارد : ستاره 24 ساله بلژیکی باشگاه چلسی که یکی از ارکان مهم قهرمانی آبی های شهر لندن در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بود. چلسی او را غیر قابل انتقال اعلام کرده و قیمتش نیز 60 میلیون یورو تخمین زده می شود.

 

پوگبا : ستاره 22 ساله یوونتوس که مورد توجه رئال و بارسا نیز قرار دارد. یوونتوس برای فروش او مبلغ 100 میلیون یورو در نظر گرفته است.

 

فلیپه اندرسون : هافبک تهاجمی 22 ساله برزیلی باشگاه لاتزیو . از سوی سامر، مدیر ورزشی بایرن، این بازیکن به پپ پیشنهاد شده است ولی سرمربی مونیخی ها، اندرسون را در حد بایرن نمی داند. قیمت اندرسون 15 میلیون یورو تخمین زده می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.