پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلبا : تمرکزمان روی بازی با بیلبائو است نه یوونتوس !

کد خبر : 34982  |  زمان ارسال : جمعه 8 خرداد 1394
یوردی آلبا، مدافع تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو در فینال جام حذفی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

به گزارش AS مدافع تیم بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار فینال کوپا دل ری به سوالات زیر پاسخ داد:

 

* از این که دیدار در نیوکمپ برگزار می شود چه احساسی داری؟

به نظرم فوق العاده است که فینال را در ورزشگاه خانگی خودمان برگزار می کنیم. البته نباید فراموش کنیم بیلبائو حریفی سخت کوش است. قطعا بازی آسانی نخواهد بود.

 

* سوارز چقدر شانس بازی کردن دارد؟

خوشبختانه لوئیز این روزها در کنار سایر بازیکنان تمرین می کند و مشکلی برای بازی فردا نخواهد داشت.

 

* به نظرت ممکن است هواداران اتلتیکو از بارسایی ها بیشتر باشند؟

مطمئنم هواداران با شور و اشتیاق فراوان از ما حمایت می کنند. البته هواداران بیلبائو هم کم نیستند. بیلبائو تیم ریشه داری است و من احترام فراوانی برای این تیم قائلم. هواداران آن ها در تشویق هایشان سنگ تمام می گذارند. اما ما بایدتمرکزمان را روی بازی و مسائل فنی بگذاریم.

 

* آیا فشار زیادی را به منظور کسب سه گانه احساس نمی کنید؟

خوشحالم که فرصت کسب سه گانه را داریم و این فوق العاده است. اما خوب بسیار هم دشوار به نظر می رسد. دو حریف سخت کوش داریم. قطعا هر دوی آن ها شایستگی رسیدن تا این فینال ها را داشته اند پس باید تمام توانمان را بگذاریم. می توانیم با کمک هوادارانمان جشن واقعی را پس از فینال چمپیونزلیگ برگزار کنیم.

 

* برداشت تو از صحبت های دنلی آلوز چیست؟

او صحبت هایش را کرده است و همه چیز به تاریخ 7 ژوئن برمی گردد. این مساله ارتباطی به من ندارد و خودم را درگیر آن نخواهم کرد. او باید با باشگاه مذاکره کند و من علاقه ای به صحبت درباره آن ندارم. اما به نظرم او می تواند با بارسا ادامه بدهد چون فوق العاده است.

 

* آیا نبردن سه گانه برای شما یک شکست تلقی می شود؟

نه اینگونه نیست. فصل فوق العاده را پشت سر گذاشتیم و تنها دو بازی با هدف بزرگمان فاصله داریم. اما حتی شکست در رسیدن به سه گانه هم ما را دلسرد نخواهد کرد. 

 

* این بازی تحت تاثیر دیدار فینال لیگ قهرمانان با یوونتوس نیست؟

نه ما تمام تمرکزمان روی این بازی است. قبل از یووه فینال بیلبائو را داریم و فقط به آن فکر می کنیم. هر بازی شرایط خودش را دارد اما چیزی که اهمیت دارد این است که فردا فینال اول ما است و حریف ما بیلبائو.

 

* نظرت در مورد الکس ویدال چیست؟

از دوران جوانی الکس را می شناسم. او فصل فوق العاده را پشت سر  گذاشت. نمی دانم روزی در بارسا خواهد بود یا نه. این چیز ها به افراد دیگری در باشگاه مربوط است.

 

* قبول داری این بهترین فصل فوتبالی تو در بارسا بوده است؟

می توانم بگویم کامل ترین فصل. در والنسیا دوران خوبی را پشت سر گذاشتم. علی رغم فصل گذشته باید بگویم این هیجان انگیز ترین فصل بارسا بوده است. برای من هم همینطور. اگر 2 جام پیش رو را تصاحب کنیم که دیگر رویایی خواهد بود.

 

* بازی در خانه مثل شمشیر دو لبه است؟ آمادگی برای فینال خانگی چقدر متفاوت از فینال خارج از خانه است؟

نه چون به آن عادت داریم و تمام نقاط زمین را به خوبی می شناسیم. از همه مهم تر مجبور نیستیم سفر کنیم. آمادگی و تمرینات ما مثل لیگ است و تفاوت آن فقط در این است که اگر پیروز شویم جام را تصاب می کنیم. به نظرم بازی در خانه و در کنار هواداران دلچسب خواهد بود.

 

* و در پایان نظرت درباره یوونتوس؟

به لحاظ دفاعی می توانم بگویم با یکی از بهترین تیم های اروپا رو به رو هستیم. مضاف بر این، آن ها در خط هافبک و حمله هم مستحکم و جنگنده هستند. آن ها درک تاکتیکی خوبی از هم دارند و در خلق موقعیت استثنایی هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.