پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس: میخواهیم یک فصل تاریخی را رقم بزنیم

کد خبر : 34983  |  زمان ارسال : جمعه 8 خرداد 1394

 فردا در نوکمپ، تیم های بارسلونا و بیلبائو، دیدار نهایی کوپا دل ری را برگزار خواهند کرد.
 

دیداری که بین پرافتخارترین تیم های این تورنمنت برگزار خواهد شد. جالب اینجاست که بارسلونا با وجود بازی در نوکمپ، به حکم قرعه تیم میهمان محسوب شده و باید در رختکن تیم میهمان حضور یابد. بارسلونایی که با کسب دو جام دیگر(کوپا دل ری و چمپیونزلیگ)، سه گانه رویایی خود را تکمیل خواهد کرد.

 

سرخیو بوسکتس که در نشست خبری بازی فردا شرکت کرده بود، در مورد مزیت بازی در نوکمپ گفت:" اینکه مجبور به سفر کردن به شهر دیگر نیستیم خود یک مزیت است. به بازی در نوکمپ هم که عادت داریم و آشنایی با زمین مسابقه هم فاکتور مثبتی است. به غیر از این دو، تفاوت چندانی وجود ندارد. تماشاچیان هم که بطور تقریبا برابر در ورزشگاه خواهند بود."

 

بوسکتس در مورد بازی فینال گفت:" بارسا در همه مسابقات شانس اول است ولی این یک فینال است و در این مسابقه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. به بیلبائو نهایت احترام را می گذاریم و به اعتقاد من، بازی برابری را شاهد خواهیم بود.


این جام برای ما بسیار مهم است؛ چرا که اگر آن را فتح نکنیم، سه گانه ای هم در کار نخواهد بود. همه بازیکنان برای رقم زدن یک فصل تاریخی پر از انگیزه هستیم.


فلسفه ما مثل همیشه حفظ توپ و در اختیار داشتم کنترل بازی است. خط حمله قدرتمندی داریم و با تمام وجود برای قهرمانی و شکست بیلبائو پای به زمین مسابقه می گذاریم. مطمئنم که بازی جذابی می شود و در انتهای مسابقه نیز جشن باشکوهی برپا خواهد شد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.