پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اطلاعیه : امکان ارسال پست توسط کاربران فعال شد + قوانین و توضیحات

کد خبر : 34992  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 خرداد 1394

اطلاعیه : بالاخره بعد از تلاش های فراوان از نسخه ی جدید سایت رونمایی شد . در نسخه ی جدید علاوه بر تغییرات ظاهری شاهد افزایش امکانات نیز هستیم . در زیر شما را در جریان آخرین تغییرات قرار میدهیم .

 

------------------------------------

 

امکان درخواست دوستی اضافه شد:

برای ارسال درخواست دوستی به سایر کاربران، کافی است وارد پروفایل آنها شده و از ستون سمت راست (زیر آواتار) بر روی دکمه سبز رنگ "درخواست دوستی" کلیک کنید.

همچنین برای تایید درخواست های دوستی دریافت شده، از منوی کاربری هدر سایت (نام و عکستان در قسمت بالا و چپ سایت)، روی گزینه "درخواست های دوستی" کلیک کنید.

در هر زمان می توانید تعداد درخواست های دوستی جدیدتان را در کنار اسمتان در بالای سایت مشاهده کنید.

 

------------------------------------

 

طراحی جدید قسمت "ناحیه کاربری":

قسمت "ناحیه کاربری" هم اکنون با طراحی جدید، کاربردی تر و جذاب تر در دسترس کاربران قرار گرفته است. فراموش نکنید پس از وارد شدن به این قسمت، یک بار صفحه را رفرش کنید تا استایل های جدید به درستی روی قسمت های مختلف اعمال شود و صفحات به شکل صحیح خود نمایش داده شود.

همچنین در منوی بالای سایت، لینک قسمت ناحیه کاربری قرار داده شده است تا کاربرانی که از ابزارهای لمسی برای استفاده از سایت بهره می برند، مشکلی برای ورود به ناحیه کاربری و درخواست های دوستی نداشته باشند.

 

------------------------------------

 

گفتگوی خصوصی با کاربران:

برای گفتگوی خصوصی با سایر کاربران، کافی است وارد پروفایل آنها شده و از ستون سمت راست (زیر آواتار) بر روی دکمه زرد رنگ "شروع گفتگو" کلیک کنید تا فرم ارسال پیام برایتان باز شود.

همچنین برای مشاهده گفتگوهایتان با سیار کاربران، از منوی کاربری هدر سایت (نام و عکستان در قسمت بالا و چپ سایت)، روی گزینه "گفتگوها" کلیک کنید.

در هر زمان می توانید تعداد پیام های جدیدتان را در کنار اسمتان در بالای سایت مشاهده کنید.

 

توجه داشته باشید که پس از ورود به صفحه پروفایل یا ناحیه کاربریتان، حتماً یک بار Ctrl + F5 بزنید تا امکانات جدید به درستی و بدون مشکل کار کنند.

 

------------------------------------

 

ارسال مطلب توسط کاربران:

برای رسال مطلب می توانید وارد ناحیه کاربری شده و از منوی کناری، روی لینک "ارسال مطلب" کلیک نمایید. در صفحه باز شده فرمی را مشاهده می کنید که از طریق آن می توانید مطلب مورد نظرتان را ارسال کنید.

قبل از اقدام به ارسال پست، حتماً این موارد را بخوانید:

در اسال مطلب بایستی علاوه بر قوانین و شرایط اصلی بارسانیوز، موارد زیر را نیز مدنظر قرار دهید:

 

1. شما در هر روز می توانید حداکثر 3 مطلب ارسال کنید و مدیران سایت می توانند تعداد مطالب روزانه شما را افزایش داده و یا کم کنند.
2. عنوان و متن مطالب حتماً باید به فارسی نوشته شوند. استفاده از زبان های دیگر و تایپ به صورت فینگلیش قابل قبول نیست و باعث حذف مطلبتان خواهدشد.
3. تصویر مطالب باید با فرمت JPG یا PNG بوده، حداقل عرض تصویر 500 پیکسل و حداقل ارتفاع آن 200 پیکسل باشد. همچنین حجم تصویر انتخابی شما باید کمتر از 400 کیلوبایت باشد.
4. متن مطلب شما باید دارای حداقل 50 و حداکثر 5 هزار کاراکتر باشد.
5. استفاده تبلیغاتی از امکان ارسال مطلب به هر شکل و با هر منظوری، خلاف قوانین بوده و باعث حذف مطلب شما خواهدشد.
6. مدیران سایت در هر زمانی می توانند علاوه بر حذف مطالب ارسالی، امکان ارسال مطلب جدید را برای کاربران خاطی به مدت محدود یا به صورت همیشگی غیرفعال نمایند.

توجه داشته باشید که پس از ورود به صفحه پروفایل یا ناحیه کاربریتان، حتماً یک بار Ctrl + F5 بزنید تا امکانات جدید به درستی و بدون مشکل کار کنند.

🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.