پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس ؛ سوارز کاملا آماده است

کد خبر : 35005  |  زمان ارسال : شنبه 9 خرداد 1394

اختصاصی بارسا نیوز | در ادامه کنفرانس مطبوعاتی سرخیو بوسکتس هافبک دفاعی بارسا پیش از دیدار برابر اتلیتکو بیلبائو را باهم مرور میکنیم.

 

من در این فصل عملکرد خوبی داشته ایم و باید بگم که فلسفه باشگاه به گونه ای است که دوست دارد همیشه توپ و میدان را در اختیار داشته باشد این هم یک روش خاص برای ما است.

 

این فصل به خاطر اینکه انرژی و انگیزه بالاتری داریم و همچنین به خاطر مهاجم های خوبی که در اختیار داریم توپ رو سریع به جلو میبریم و در ضد حملات خطرناک ظاهر میشیم و روی این گونه حملات همیشه خوب هستیم.

 

شرایط سوارز؟ او در حال حاضر به خوبی با تیم تمرین کرده و شرایط خوبی داره و میتونه تو فینال به بارسا کمک های زیادی کنه.

 

بازی کردن در فینال؟ این بازی فینال در ورزشگاه خودمون برگزار میشه و کمی توی روش آماده شدنمون واسه تغییرات بازی ایجاد میکنه و نیازی به مسافرت و اینا نداریم و واسه همین با تمرکز بیشتری تمرین میکنیم.

 

این واقعا عجیب است که ما در ورزشگاه خانگی خودمون بازی کنیم اما توی رختکن تیم مهمان باشیم اما اصلا مهم نیست چون ما میخواهیم قهرمان بشیم و همه جای نیوکمپ خونه ماست.

 

آیا بارسا شانس بیشتری برای قهرمانی داره؟ بارسا همیشه شانس قهرمانی توی جام هارو داره ولی توی هر فینالی ممکن هرگونه اتفاقی رخ بده و نباید مغرور شد.

 

بیلبائو؟ اون تیم فوق العاده ای هستن و بهت فرصت فوتبال بازی کردن رو نمیدن باید بگم که اونا خیلی روی ما فشار میارن و فردا باید روی این مسئله تمرکز زیادی بکنیم و سعی کنیم توپ رو به سرعت به گردش بیاریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.