پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: اگر من هم بازیکن بیلبائو بودم، از حرکت نیمار عصبانی می شدم

کد خبر : 35105  |  زمان ارسال : یکشنبه 10 خرداد 1394

 لوئیس انریکه، پس از پیروزی مقابل بیلبائو در فینال کوپا دل ری با تمجید از تیم حریف اعلام کرد در سال های اخیر بیلبائو شایسته فتح حداقل یک جام بوده است. 

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا شب گذشته موفق شد، دومین قهرمانی این فصل را برای تیمش به ارمغان بیاورد. آبی اناری پوشان کاتالان در فینال کوپا دل ری، موفق شدند با نتیجه 3 بر یک اتلتیک بیلبائو را شکست دهند تا پس از قهرمانی در لالیگا، برای دومین بار در این فصل، در ورزشگاه نیوکمپ جشن قهرمانی برپا کنند. سرمربی بارسا در کنفرانس خبری پس از این دیدار، با تیم حریف ابراز همدردی کرد: از این نتیجه کمی ناراحت هستم چراکه آنها مدتها است که شایستگی کسب یک جام را دارند. اما در سال های اخیر انها همیشه مقابل بارسا قرار گرفته اند و بازی در مقابل تیمی مثل ما، کاری دشوار است. با این حال یکبار دیگر ثابت کردند که شایستگی حداقل یک جام را دارند.

 

انریکه در ادامه، پیرامون حرکت نیمار در دقایق پایانی بازی که منجر به عصبانیت شدید بازیکنان بیلبائو شد، گفت: در اسپانیا، انجام این حرکات چندان خوشانید نیست و معمولا مورد اعتراض قرار می گیرد. شاید اگر من هم جای بازیکنان اتلتیک بیلبائو بودم همین واکنش را داشتم اما نباید فراموش کرد که نیمار یک بازیکن برزیلی است و در برزیل این نوع فوتبال زیاد رواج دارد اما در اسپانیا چنین حرکت‌هایی را نشانه تحقیر کردن حریف می‌دانند. ما تلاش می کنیم به او این مورد را گوشزد کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.