پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جوردی آلبا ؛ ما به بازیکنان رئال مادرید بی احترامی نکردیم

کد خبر : 35700  |  زمان ارسال : سه شنبه 19 خرداد 1394

اختصاصی بارسا نیوز | در ادامه مصاحبه مدافع چپ موفق بارسا را که در حال حاضر در تمرینات تیم ملی اسپانیا است رو باهم مرور میکنیم این بازیکن در مورد قهرمانی و حضور الکس ویدال در بارسا صحبت هایی انجام داده است.

 

صحبت های پیکه در جشن قهرمانی :

"در جشن قهرمانی ممکن است که هرگونه اتفاقی رخ بدهد اما نباید به این گونه چیزا اهمیت داد از نظر من در صحبت های پیکه به کسی یا باشگاهی بی احترامی نشد باید بگم که ما با بازیکنان مادرید رابطه دوستانه ای داریم و اکثر اوقات در ارتباط هستیم".

 

3 گانه تاریخی :

"3 گانه واقعا فوق العاده بود اما ما برای آزمون های سخت و دشوار تر آماده هستیم و میخواهیم تمام عناوین را در سال آینده تکرار کنیم و از این فوتبال لذت کامل را ببریم".

 

حضور آلکس ویدال در بارسا :

"من و الکس در تیم بارسا بی باهم بازی کردیم و رابطه خوبی هم باهم داریم من خیلی خوشحالم که او به بارسا اومده چون توانایی های زیادی داره و میتونه به ما کمک کنه از اینکه دوباره او را ملاقات کردم و هم بازی جدید من است بسیار خوشحالم".

 

لیونل مسی :

"لئو مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است،او استعداد های فوق العاده دارد و امیدوارم توپ طلا رو مال خود کند و باید بگم که این بی انصافی است که لئو رو با کس دیگه ای مقایسه کرد".

 

بازی در مقابل بلاروس :

"این یک بازی بزرگ برای ما است ما باید ابتدا در مقابل کاستاریکا بازی کنیم و بعد از پیروزی در مقابل بلاروس صعود خواهیم کرد".

 

کاستاریکا :

"اونا یک تیم فوق العاده ای هستند و رقابت بااونا همیشه سخت و دشوار است اگر بازی های اونا رو توی جام جهانی تماشا کرده باشید میفهمید که چقدر تیم خوبی هستند".

 

تصمیم دنی آلوز برای ماندن :

"من از این خبر خیلی خوشحالم و خیلی خبر فوق العاده ای بود او یک بازیکن حرفه ای و یک مرد فوق العاده است دنی هنوز هم میتواند کمک های زیادی به بارسا کند بدون شک او در پست خود بهترین است".

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.