پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

10 لحظه تاریخی این فصل برای دون آندرس !

کد خبر : 36632  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 تیر 1394

اختصاصی بارسا نیوز | بازیکن اسپانیایی باشگاه بارسلونا در این فصل با فتح 3 گانه  یک سال فوق العاده برای خود به رقم زد که در ادامه به آن ها اشاره هایی خواهیم داشت.

 

دون آندرس در این فصل عملکرد خوب خود را با کسب 3 گانه به پایان برد و در اکثر بازی ها در کنار ایوان راکیتیچ-سرخیو بوسکتس و ژاوی هرناندز خط هافبک بارسا را در این فصل تشکیل دادند که بدون شک نقش زیادی در موفقیت ها داشتند.

 

1. اولین گل فصل در برابر هوئسکا

 

آندرس اینیستا که یک هافبک طراح است و بیشتر در دادن پاس گل مهارت دارد در این فصل اولین گل خود را در برابر هوئسکا به ثمر رساند.

2. مصدومیت در ال کلاسیکو

 

دون آندرس در ال کلاسیکو رفت که در برنابئو برگزار شد در دقیقه 70 از ناحیه عضله پای خود احساس درد کرد و مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند در نهایت بارسا با نتیجه 1-3 باخت.

 

3. 350 بازی در لالیگا

 

اینیستا در این فصل با بازی در مقابل لاکرونیا، به رکورد 350 بازی در لالیگا رسید لازم به ذکر است که در این 350 بازی بازی انجام داده موفق شده تا برای باشگاه 33 گل به ثمر برساند.

 

4. گلزنی در جام حذفی

 

سومین گل اینیستا در فصل قبل ، در مرحله نیمه نهایی برابر تیم ویارئال به ثمر رسید که در نهایت بارسا در آن بازی هم پیروز شد.

5. مصدومیت در مقابل پاریسن ژرمن

 

آندرس اینیستا در بازی مقابل تیم پاریسی با ضربه خاویر پاستوره مصدوم شد.

 

6. جادو در مقابل پاریسی ها

 

یکی از بهترین نمایش های اینیستا در ورزشگاه نیوکمپ و در مقابل پاریسن ژرمن بود دون آندرس توپ را در میانه زمین گرفت و با جا گذاشتن 4 بازیکن از پاریسن ژرمن خود به محوطه جریمه تیم حریف رساند و یک پاس فوق العاده به نیمار داد و در نهایت نیمار در موقعیت تک به تک قرار گرفت و شادی رو به هواداران هدیه داد.

 

7. تعویض با ژاوی هرناندز 

 

دون آندرس در روز خداحافظی ژاوی با نیوکمپ ، به عنوان بازیکن جایگزین این ستاره وارد زمین شد و در یک صحنه فراموش نشدنی بازورند کاپیتانی را از ژاوی دریافت کرد.

8. قهرمانی کوپا دل ری در نیوکمپ

 

بارسا در فینال جام حذفی موفق شد تا اتلتیک بیلبائو رو با نتیجه 1-3 شکست دهد تا مراسم خداحافظی ژاوی باشکوه بیشتر برگزار شود خوشحالی ژاوی و اینیستا در جشن قهرمانی باعث خوشحالی هواداران بارسا شده بود.

 

9. شکست رکورد تاریخی 

 

بعد از حضور آندرس اینیستا در فینال لیگ قهرمانان اروپا به رکورد 549 رسید وی موفق شد تا رکورد پویول را شکست و در پشت سر ژاوی با 767 بازی قرار گرفت.

 

10. پاس گل در فینال لیگ قهرمانان اروپا

 

تنها چند دقیقه از شروع بازی فینال لیگ قهرمانان بین بارسا و یوونتوس گذشته بود که دون آندرس با یک پاس طلایی ایوان راکیتیچ را در موقعیت گلزنی قرارداد و ستاره اهل کرواسی موفق شد تا اولین گل بارسا را در فینال به ثمر برساند او در آن بازی فوق العاده بود و موفق شد در 3 فینال پاس گل دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.