پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ناداوری علیه مسی بیشتر از نیمار و کریس

کد خبر : 36648  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 تیر 1394

یک مرکز مطالعاتی در عرصه ورزش اعلام کرده که ناداوری و توجه بیش از حد به مسی از سوی داوران خیلی بیشتر از مورد مشابه درباره رونالدو و نیمار بوده است.

آکادمی علمی - ورزشی لاکرونیا در شمال غرب اسپانیا پس از یک تحقیق دو ساله بر روی بازی های مهم سه ستاره بزرگ فوتبال دنیا که در لالیگا نیز شاغل هستند به این نتیجه رسیده است که فشار روحی و روانی داوران در بازی هایی که مسی در آنها حضور دارد ده‌ها برابر داورانی است که بازی های رونالدوی پرتغالی یا نیمار برزیلی را سوت می‌زنند.

در این تحقیق که بیش از ۱۰۰ دانشجوی داوطلب در آن فعال بوده اند و از حداقل ۵۰ روانشناس ورزشی استفاده شده، آمده است: داوران در بازی هایی که مسی در آن حضور دارد از ابتدای بازی مدام به او نگاه می کنند و کنترل مناسبی روی رفتارشان ندارند. این داوران اغلب می هراسند که مبادا در مواجهه با مسی فرقی بین او و سایرین قایل بشوند و به همین دلیل گاهی به اشتباه حتی علیه او سوت می زنند. 

در این تحقیق آمده است مسی ۵ برابر نیمار در بازی های باشگاهی و ۳ برابر او در بازی های ملی با ناداوری و قضاوت‌های عجولانه داوران مواجه بوده است. مسی همچنین دو برابر رونالدو با سوت اشتباه داوران مواجه شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.