پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت فاش کرد؛ جزئیات 3 پیشنهاد دیوانه کننده بارسلونا، چلسی و سیتی برای پوگبا

کد خبر : 36668  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 تیر 1394
جزئیات جدیدی از روند فروش ستاره فرانسوی فاش شده است.

 

به گزارش نشریه Sport، امروز جزئیات جدیدی از موضوع فروش یکی از پرطرفدارترین ستارگان این فصل نقل و انتقات به چاپ رسیده است.

 

به گفته این نشریه پل پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس در حال حاضر سه مشتری پر و پا قرص به نام های بارسلونا، چلسی و منجستر سیتی دارد که هر یک از آن ها با پیشنهادهای وسوسه کننده ای قصد دارند تا این بازیکن خوش تکنیک را به تیم خودشان ببرند. به گفته خبرنگاران کاتالان نزدیک به باشگاه بارسلونا، پیشنهاد این تیم در حالا حاضر برای پوگبا 80 میلیون یورو + 10 میلیون یورو پاداش و هزینه های متغیر می باشد. پیشنهادی که می تواند به یکی از بزرگترین دریافت های تاریخ باشگاه یوونتوس بدل شود. 

 

از سوی دیگر آقای خاص و آبی های لندن به همراه مالک روس خود در پی پوگبا می باشند و به گفته اسپورت با پیشنهاد 50 میلیون یورو+ اسکار بازیکن برزیلی این تیم جلو آمده است، بازیکنی که چند روز پیش مکس الگری از علاقه اش به وی گفته بود. اما وقتی پای شیخ های عرب به میان می آید اوضاع کمی فرق می کند چرا که باشگاه سیتی نیز به پشتوانه مالک ثروتمند خود یعنی شیخ منصور نیز مایل است تا پوگبای جوان را به اتحاد ببرد و به همین منظور پیشنهاد دیوانه کننده 100 میلیون یورو را برای تورین فرستاده است.

 

گفته می شود پیشنهاد آبی اناری ها بیشتر مورد پسند بانوی پیر است به این دلیل که با توجه به محرومیت بارسلونا، پوگبا می تواند یک فصل دیگر برای یوونتوس به میدان برود و سپس راهی نیوکمپ شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.