پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش‌بازیِ آرژانتین – پاراگوئه / دیداری دوباره

کد خبر : 36682  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 تیر 1394

آرژانتین و پاراگوئه که در اولین بازی از گروهِ دوم به تساویِ 2-2 رسیدند، بامدادِ فردا، ساعتِ 4 به وقتِ تهران، یک بارِ دیگر مقابلِ هم قرار می‌گیرند تا تکلیفِ حریفِ شیلی در فینالِ کوپا امریکایِ 2015 مشخص شود

 

آرژانتین و پاراگوئه فردا صبح در حالی در استادیو استر روئا مقابلِ هم قرار می‌گیرند که آلبیروخا در اولین بازیِ خودش مقابلِ آلبیسلسته بازگشتی شگفت‌انگیز به بازی داشت و موفق شد نتیجه‌یِ 2-0 را با تساویِ 2-2 عوض کند. همین بازی بود که تاثیرِ زیادی رویِ تفکراتِ تاتا مارتینو گذاشت و باعث شد تا آرژانتین دیگر گلی در کوپا امریکا تا این مرحله دریافت نکند. درسته که فوتبالی که همه از آرژانتین با ستاره‌هایی مثلِ مسی و دی ماریا و آگوئرو و پاستوره و توس انتظار داشتند، چیزی نبود که تا اینجایِ جام دیده‌ایم، اما ذهنیتِ محتاطِ مارتینو شانسِ خوبی برایِ قهرمانیِ آنها ایجاد کرده است.

 

آلبیسلسته که 22 سال در حسرتِ فتحِ کوپا امریکا مانده مقابلِ پاراگوئه، شگفتی‌سازِ دو دوره‌یِ اخیرِ این تورنمنت قرار خواهد گرفت. آلبیروخا 4 سالِ پیش در خودِ آرژانتین و رهبریِ خودِ تاتا مارتینو به فینال رسید و آنجا مغلوبِ اروگوئه شد. شاگردانِ رامون دیاز امسال هم با شکست دادنِ برزیل در ضرباتِ پنالتی در دورِ یک چهارمِ نهایی در یک قدمیِ فینال قرار گرفته‌اند. نمایشِ آنها تا اینجایِ تورنمنت ثابت کرده که به هیچ وجه نباید شاگردانِ دیاز را دستِ کم گرفت. آرژانتین این درس را زودتر از تیم‌هایِ دیگر گرفت و حالا در شرایطی متفاوت و در حالیکه که حساسیتِ بازی به مراتب بیشتر از دورِ گروهی است، شاگردانِ مارتینو برایِ رسیدن به فینال نباید اشتباهاتِ بازیِ اول را به هیچ وجه تکرار کنند.

 

نکته‌یِ مهمِ این بازی یک اخطاره بودنِ مسی، آگوئرو و ماسچرانو است که باعثِ می‌شود با بیشترین احتیاطِ ممکن، برایِ از دست ندادنِ فینالِ احتمالی بازی کنند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.