پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پل پوگبا در دوراهی دشوار سیتی و بارسلونا

کد خبر : 36697  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 تیر 1394

در حالیکه فردا قرار است در تورین، دور اول مذاکرات بارسلونا و یوونتوس برای جذب پوگبا آغاز شود، پیشنهاد نجومی جدید منچسترسیتی ممکن است معادلات قبلی را برهم بزند.
بارسلونا فردا پیشنهاد رسمی خود برای به خدمت گرفتن پوگبا را به یوونتوسی ها ارائه خواهد داد. این پیشنهاد قرارداد، 5 ساله، شامل 80 میلیون یورو هزینه انتقال، 9 میلیون یورو حقوق سالیانه به پوگبا و نیز برای سال 2016 خواهد بود. بارسلونا چون نمی تواند تا 1 ژانویه 2016 بازیکنی را بصورت رسمی خریداری کند، از ژوئن 2016 می تواند پوگبا را در اختیار داشته باشد و این ستاره فرانسوی فصل بعد نیز برای یوونتوس بازی خواهد کرد.

امروز کالچومرکاتو گزارش داد که باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد قراردادی 5 ساله به ارزش 100 میلیون یورو به یوونتوس برای جذب پوگبا ارائه داده است. آنها حقوق 13.5 میلیون یورویی سالانه و نیز 30 میلیون یورو به عنوان پاداش انتقال به خود پوگبا پرداخت خواهند داد.

بدین ترتیب همه چیز به خود پوگبا بستگی خواهد داشت. سیتی یا بارسا؟ انتخابی دشوار برای ستاره ای که این روزها همه تیم های بزرگ را علاقمند به خود می بیند. البته طبق ادعای رسانه های کاتالونیا، یوونتوس و پوگبا، بارسلونا را به پول های سیتی ترجیح می دهند. 
یوونتوس از یک سو می تواند این بازیکن را یک فصل بیشتر در اختیار داشته باشد و از سوی دیگر پوگبا نیز در آستانه رقابت های یورو 2016، یک سال دیگر در تیم و فضایی که بدان عادت دارد باقی خواهد ماند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.