پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو دهمین و مسی سیزدهین سِلِبریتی ثروتمند دنیا

کد خبر : 36701  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 تیر 1394

به گزارش ESPN، پس از لیستی که به تازگی وبسایت Forbes از ثروتمندترین سلبریتی های دنیا منتشر کرد، مشخص شد که دو فوق ستاره دنیای فوتبال نیز جایگاه بالایی در این لیست دارند.

 

به گفته فوربس، کریستیانو رونالدو مرد 30 ساله رئال مادرید که به تازگی حق تصویر خود را با قیمت بالای به پیتر لیم فروخته است، در این لیست بالاتر از بسیازی از ستارگان هالیوود و دنیای ورزش و ....  در رتبه 10 حضور دارد. او در این مدت نزدیک به 52.6 میلیون دلار دستمزد و پاداش گرفته و از کارهای تبلیغاتی و برند پوشاکش نیز 27 میلیون دلاربه جیب زده است و با درآمد در مجموع 79.5 میلیون دلار در این رتبه حضور دارد.

 

دیگر فوتبالیستی که در این لیست قرار دارد هم طبق انتظار لیونل مسی 28 ساله است. این فوق ستاره هم 51.8 میلیون دلار دستمزد و پاداش گرفته است و از کارهای تبلیغاتی اش نیز 22 میلیون دلار به دست آورده است و درآمد در مجموع 74m در لیست کلی فوربس در رده 13 قرار دارد.

 

در مجموع نیز رده های 1 تا 10 لیست بدین شرح است: 1 - فلوید می ودر (بوکسور) - 2 - مانی پاکیائو (بوکسور) - 3 - کیتی پری (خواننده) -  4 - One Direction (گروه موزیک) 5 - هاوارد استرن (تهیه کننده) - 6 - گرت بروکس (خواننده) - 7 - جیمز پترسون (نویسنده) - 8 - رابرت داونی جونیور (بازیگر) - 9 - تیلور سوییفت (خواننده) - 10 - کریستیانو رونالدو (فوتبالیست)

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.