پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی و بحرانی که هنوز لاینحل باقی مانده است!

کد خبر : 36706  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 تیر 1394

لیونل مسی به اعتقاد بسیاری بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال است و از نظر فردی هم بیشترین افتخارات را بین فوتبالیست ها دارد، با این حال یک مسئله است که به عنوان یک لکه تیره در کارنامه ورزشی او خودنمایی می کند؛ کمک به تیم ملی آرژانتین برای رسیدن به یک افتخار بزرگ و تکرار گلزنی ها و هنرنمایی هایش با بارسلونا در تیم ملی.

به گزارش شفقناورزشی، لیونل مسی بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شد اما حتی خودش هم تاحدودی قبول داشت که خیلی در برزیل پرفروغ ظاهر نشده بود و در ماموریت خود با تیم ملی آرژانتین شکست خورده بود. اکنون او در کوپا آمه ریکا حضور یافته و می خواهد که با قهرمانی در این مسابقات، تلخی شکست در فینال جام جهانی را فراموش کند، با این حال در این مسابقات هم مسی آن مسی نبوده که در فصل گذشته در بارسلونا غوغا می کرد.

خود مسی هم اذعان دارد که گلزنی برایش در تیم ملی در کوپا بیش از حد دشوار بوده و اگرچه اکنون تیم ملی آرژانتین در نیمه نهایی مسابقات قرار دارد اما مسیر دشواری را تا رسیدن به این مرحله سپری کرده است.

کم شانسی هم البته در ناکامی مسی در این تورنومنت بی تاثیر نبوده است. او در بازی برابر کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی، همه کار کرد اما نتوانست دروازه داوید اوسپینا را باز کند تا تنها گل مسی در این رقابت ها به پنالتی در بازی برابر پاراگوئه خلاصه شود.

البته مسی در این میان شاید مقصر نباشد و کل مجموع تیم ملی آرژانتین شرایط خوبی ندارد به طوریکه بیشتر بازی ها را با حداقل نتیجه می برد و بازیکنان صاحب نامی در خط حمله مانند آگوئرو، توس و دی ماریا هم نتوانسته اند کمی به گلزنی های آرژانتین بکنند یا زوج موفقی کنار مسی تشکیل دهند.

با این حال، قطعا در صورت ناکامی آرژانتین درکوپا آمه ریکا، باز هم این لیونل مسی خواهد بود که به عنوان ناکام بزرگ لقب خواهد گرفت و به کم کاری در تیم ملی متهم خواهد شد. مسی احتیاج دارد که یک بار برای همیشه ثابت کند که برای تیم ملی آرژانتین همه کار می کند و این شرایط بحرانی را از بین ببرد، وگرنه سایه ناکامی در تیم ملی باز هم روی کارنامه ورزشی او سنگینی خواهد کرد. بازی برابر پاراگوئه و در صورت پیروزی، فینال برابر شیلی، دو فرصت مناسب است تا مسی ثابت کند که می تواند در آرژانتین هم مانند بارسلونا، سرنوشت بازی ها را رقم بزند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.