پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارتینو : مسی نباید همیشه گل بزند تا خوشحال باشد

کد خبر : 36721  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 تیر 1394

 جراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی پر گل 6 بر یک مقابل پاراگوئه در نیمه نهایی کوپا آمه ریکا، از شاگردانش به دلیل ارائه یک بازی بی نقص قدردانی کرد.

 

به گزارش کاپ، در این دیدار لیونل مسی، ستاره بارسا باز هم موفق نشد گل بزند اما با 3 پاس گل به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد: اگر مسی بتواند پاس گل بدهد اما گل نزند، مشکلی نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که او بتواند در زمین، خواسته های ما را بر آورده سازد. من نگرانی ای درباره او ندارم و او خودش هم راضی و خوشحال است و مشکلی ندارد. او نباید همیشه گلزن تیم باشد تا احساس خوشحالی کند.

 

 بسیار خوشحال هستیم چراکه برای دومین بار در یک سال گذشته، موفق شدیم به فینال یک رویداد مهم صعود کنیم. این، جام جهانی نیست اما بسیار مهم است. برای بردن دیدار مقابل شیلی به سختی تلاش می کنیم اما امروز بازی خوبی انجام دادیم و کاملا مشخص بود که تیم برتر زمین ما بودیم.

 

آلبی سلسته در صورت پیروزی مقابل شیلی می تواند برای اولین بار از سال 1993 قهرمان کوپا آمه ریکا شود: مقابل تیمی قرار می گیریم که خوب فوتبال بازی می کند. بازیکنان خوبی دارند و در 3 سال اخیر در کنار هم کار کرده اند. شیلی هجومی کار می کند و در مقابل ما هم شیوه آنها تغییر نخواهد کرد و مثل سایر تیم ها، ما را هم تحت فشار قرار می دهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.