پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا تاوان شعارهای سیاسی هواداران خود را می‌دهد

کد خبر : 36726  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 تیر 1394

باشگاه بارسلونا ممکن است به خاطر شعارهایی سیاسی که هواداران این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا سر دادند، مجازات شود.
 به نقل از نشریه مارکا، تیم فوتبال بارسلونا چند هفته پیش پنجمین عنوان قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را با غلبه بر یوونتوس در ورزشگاه المپیک برلین کسب کرد هرچند کاتالان‌ها به خاطر شعارهایی که هواداران‌شان در آن بازی سر دادند ممکن است از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) جریمه شوند.

کمیته انضباطی یوفا پرونده‌ای را برای بررسی اتفاقات فینال اخیر لیگ قهرمانان اروپا به جریان انداخته است و ظاهراً قصد دارد برای آبی‌و‌اناری‌ها به خاطر شعارهای سیاسی که هواداران‌شان با موضوع استقلال ایالت کاتالونیا سردادند، برافراشتن پرچم‌های این ایالت و همچنین نمایش پلاکاردهایی که روی آنها شعارهایی در جهت حمایت از جدایی کاتالان‌ها از اسپانیا درج شده بود، جرایمی در نظر بگیرد.

نمایندگان باشگاه بارسلونا در نخستین روز از ماه مرداد باید برای دفاع از آبی‌و‌اناری‌ها دست به کار شوند و انتظار می‌رود که در همان روز حکم نهایی در مورد این پرونده صادر شود.

گفته می‌شود مجازات یوفا برای باشگاه بارسلونا ممکن است یک جریمه نقدی به مبلغ ۶۰ هزار یورو و حتی بسته شدن بخشی از سکوهای ورزشگاه نیوکمپ برای بازی‌های اروپایی بعدی آبی‌و‌اناری‌ها باشد.

جنجال اخیر هواداران بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا دو سه هفته بعد از جنجالی بود که آنها با هو کردن سرود تیم ملی اسپانیا در بازی کاتالان‌ها و اتلتیک بیلبائو در فینال جام حذفی اسپانیا، به راه انداختند اتفاقی که دولت اسپانیا در حال بررسی آن است و احتمال دارد به خاطر آن نیز جریمه‌ای برای قهرمان اروپا در نظر گرفته شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.