پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاپورتا: جالب می‌شود اگر گواردیولا دوباره به بارسلونا برگردد

کد خبر : 36727  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 تیر 1394

کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا مدعی است در صورتی که در این انتخابات رأی بیاورد، می‌تواند هافبک فرانسوی یوونتوس را به خدمت بگیرد.

خوان لاپورتا در ادامه وعده‌های انتخاباتی خود برای تصدی پست ریاست باشگاه بارسلونا به هواداران و اعضای باشگاه گفت در صورتی که به او رأی بدهند، پل پوگبا را از یوونتوس به خدمت خواهد گرفت.

لاپورتا در این خصوص اظهار داشت: کلید موفقیت ما برای جذب پوگبا، مدیربرنامه‌های او مینو رایولاست. من با رایولا رابطه بسیار خوبی دارم و فکر می‌کنم که اگر رئیس باشگاه شوم، پوگبا هم می‌آید و برای بارسلونا بازی می‌کند. اینکه هیئت مدیره موقت باشگاه با یوونتوس وارد مذاکره شده‌اند، خوب است اما کسی که آنها باید با او صحبت کنند مینو رایولاست. کلید رسیدن ما به پوگبا در دست رایولا قرار دارد. بسیاری از تیم‌ها پوگبا را می‌خواهند، چون کیفیت و سطح بازی‌اش بسیار بالاست. سبک بازی‌ پوگبا هم با شیوه بازی بارسلونا همخوانی دارد. آوردن او شاید هزینه زیادی داشته باشد، اما او هم مانند نیمار، لوئیز سوارز و کریستیانو رونالدو بازیکن تاپی است و جذب چنین بازیکنانی هزینه زیادی دارد.

لاپورتا درباره لیونل مسی هم گفت: من می‌خواهم که او دوران بازیگری‌اش را در بارسلونا به پایان برساند و تا آخر عمرش رابطه خود را با ما حفظ کند. این بازیکن آنقدر لیاقت دارد که برای او یک مجسمه بسازیم. اگر رأی بیاورم هرچه سریع‌تر یک قرارداد جدید با مسی خواهم بست.

رئیس پیشین باشگاه بارسلونا درباره سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی رئال مادرید که شایعات فراوانی درباره جدایی‌اش از کهکشانی‌ها برای رفتن به منچستریونایتد شنیده می‌شود هم عنوان کرد: من راموس را واقعاً دوست دارم درست مثل رافائل واران و ایسکو، اما هرگز برای قرارداد بستن با آنها تلاش نخواهم کرد.

آردا توران، هافبک ترکیه‌ای اتلتیکومادرید که این روزها شایعه جدایی‌اش از روخی‌بلانکو شنیده می‌شود، دیگر بازیکنی بود که لاپورتا به آن اشاره داشت. او در این‌باره تأکید کرد: اگر اتلتیکو علاقه‌ای برای فروش آردا به ما داشته باشد، من با مسئولان این باشگاه حرف خواهم زد، اما بعید می‌دانم که آنها برنامه‌ای برای انجام چنین کاری داشته باشند.

لاپورتا سپس به اصلی‌ترین رقیب انتخاباتی‌اش خوسپ ماریا بارتومئو اشاره کرد و درباره او گفت: بارتومئو و دار دسته‌اش سعی کردند که ما را بدنام و نابود کنند. دروغگویی بارتومئو بدترین چیزی بوده که از او دیده‌ام.

نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در پاسخ به سؤالی درباره پپ گواردیولا، سرمربی پیشین کاتالان‌ها که اکنون هدایت بایرن مونیخ را برعهده دارد هم اظهار داشت: جالب می‌شود اگر او پس از ترک بایرن مونیخ دوباره به ما در بارسلونا ملحق شود.

آخرین وعده انتخاباتی لاپورتا هم درباره آکادمی فوتبال باشگاه بارسلونا (لاماسیا) بود که درباره آن عنوان کرد: برای ما احیای آکادمی در اولویت امور قرار دارد، اما در عین حال باشگاه باید به بازار نقل‌وانتقالات هم نگاه داشته باشد، چون لاماسیا اکنون چندان جالب کار نمی‌کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.