پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

دانیلو: نیمار درک کرد چرا رئال را انتخاب کردم

کد خبر : 36744  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 تیر 1394

دانیلو، مدافع راست برزیلی سابق باشگاه پورتو، سه ماه پیش با عقد قراردادی به ارزش 31.5 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.

دانیلو رقیبی جدی برای کارواخال در پست مدافع راست خواهد بود. او که کوپا آمریکا را به دلیل مصدومیت مچ پا از دست داد، رفاقتی دیرینه با نیمار، فوق ستاره بارسلونا دارد و با او  در سانتوس همبازی بود. 

او در مصاحبه با مارکا در مورد واکنش نیمار پس از نهایی شدن انتقال وی به رئال گفت:" من و نیمار برای مدتی در سانتوس همبازی بودیم و ارتباط خوبی نیز با یکدیگر داریم. در سانتوس چند قهرمانی با هم به دست آوردیم اما نیمار بهتر از هر کسی درک می کند که مسائلی همچون انتخاب تیم، کاملا شخصی هستند و هر بازیکنی آزاد است تا تیم آینده خود را به میل خودش انتخاب کند.این تصمیم شخصی من بود و او هم بدان احترام گذاشت." 

دانیلو سپس به گفتگوی کوتاهش با رافا بنیتس، سرمربی جدید رئال اشاره کرد و گفت:" با بنیتس تلفنی صحبت کردیم. گفتگوی کوتاهی بود اما او از من در مورد وضعیت مصدومیتم سوال کرد. این توجه و پیگیری او برای من بسیار جالب بود و مرا خوشحال کرد. در مورد فصل بعد و رقابت های مهم پیش رو هم دقایقی صحبت کردیم." 

دانیلو در مورد پیوستن به رئال گفت:" بازی برای رئال چیز دیگری است. هر بازیکنی که به رئال می آید باید افتخار کند که برای بزرگترین باشگاه دنیا بازی می کند. در رئال باید همواره بهترین بازی ها را انجام داد. پیوستن به این تیم مثل یک رویا برای من بود."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.