پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آل پاچینو : از دیدن بازی‌های آرژانتین لذت می‌برم

کد خبر : 36767  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 تیر 1394

البته هواداری پاچینو یک دلیل دیگر هم دارد! همسر این هنرمند سرشناس آرژانتینی است.

تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش لیونل مسی توانست در نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا پاراگوئه را با نتیجه 6 بر یک از پیش رو بردارد و به فینال رقابت‌ها راه یابد تا برای بالا بردن جام قهرمانی تنها به شکست دادن شیلی میزبان نیاز داشته باشد. بعد از این اتفاق ال‌پاچینو، هنرمند سرشناس ایتالیایی‌تبار هالیوود برای آلبی‌سلسته آرزوی موفقیت کرد. او ابراز امیدواری کرد که مسی و هم‌تیمی‌هایش بتوانند در فینال شیلی را شکست دهند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

 

پاچینو گفت: «با شور و هیجان زیادی درباره تیم ملی آرژانتین سخن می‌گویم. برایم بسیار جالب است که درباره این تیم بزرگ صحبت کنم. باید اعتراف کنم که آرژانتین بازیکنان بزرگ زیادی را در اختیار دارد. آنها عملکرد خوبی در کوپا‌ آمه‌ریکا داشته‌اند و از دیدن بازی‌شان لذت می‌برم. آرژانتین تیم بزرگی است و فوتبال زیبا را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

 

وقتی بازیکنان این تیم را در میدان می‌بینم احساس خوبی به من دست می‌دهد. زیاد با مردم آرژانتین آشنا نیستم اما می‌توانم بگویم که این تیم بازیکنان بزرگ زیادی را در اختیار دارد و من آنها را دوست دارم.» البته هواداری پاچینو یک دلیل دیگر هم دارد! همسر این هنرمند سرشناس آرژانتینی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.