پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شایعه پیوستن توران به بارسلونا تکذیب شد

کد خبر : 36773  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 تیر 1394

مدیر برنامه‌های هافبک ترکیه‌ای روخی‌بلانکو شایعه انتقال این بازیکن به نیوکمپ را تکذیب کرد.

روزنامه اسپانیایی «اسپورت» مدعی شده که باشگاه بارسلونا با اتلتیکومادرید بر سر انتقال آردا توران به نیوکمپ به توافق رسیده است و به زودی این هافبک ترکیه‌ای رسماً به عنوان بازیکن بارسا به هواداران و رسانه‌ها معرفی خواهد شد.

در گزارش این روزنامه آمده است: آردا توران که پیش از این عنوان کرده بود ویسنته کالدرون را ترک خواهد کرد، با وجود پیشنهاداتی که از سوی تیم‌هایی همچون چلسی و منچستریونایتد داشت،  به بارسلونا می‌پیوندد. بارسلونا با قراردادی پنج ساله به ارزش ۳۵ میلیون یورو به همراه پاداش‌های خاص با اتلتیکومادرید بر سر انتقال هافبک ترکیه‌ای این تیم به توافق رسیده است.

احمد بولوت، مدیر برنامه‌های این هافبک ۲۸ ساله اما با رد ادعای روزنامه اسپورت به خبرگزاری «EFE» اسپانیا گفت: ما تماس یا مذاکره‌ای با باشگاه بارسلونا نداشته‌ایم.

حالا دو پرسش مطرح می‌شود، نخست اینکه که چگونه هیئت مدیره موقت باشگاه بارسلونا می‌تواند انتقال آردا توران را به نیوکمپ قطعی کند، در حالی که این باشگاه درگیر انتخابات ریاست جدید خود است که در  تاریخ ۱۸ جولای (۲۷ تیر) برگزار خواهد شد؟

پرسش دومی هم که در این بین مطرح می‌شود این است که اصلاٌ باید دید آردا حاضر است با این شرایط که تا پایان نیم‌فصل اول فصل ۱۶-۲۰۱۵ بارسلونا نمی‌تواند از خریدهای جدید خود استفاده کند، بازی نکند؟ البته برای این مورد راه‌حلی مثل قرض دادن توران به تیمی همچون گالاتاسرای به مدت یک نیم‌فصل وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.