پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آينده روشن بارسا براى ماندن در اوج

کد خبر : 36805  |  زمان ارسال : جمعه 12 تیر 1394

 بارسلونا در فصل اخير به يك سه گانه تاريخى دست يافته و مثلث تهاجمى اين تيم موفق به ثمر رساندن 122 گل شده اند، با اين وجود همچنان اين تيم به دنبال تقويت بيشتر خود مى باشد.
بارسلونا در حال حاضر حرف اول را در فوتبال اروپا مى زند و به الگويى براى ساير تيم ها بدل گرديده است، چون كاتالان ها در فصل اخير با قهرمانى در رقابت هاى لاليگا، كوپا دل رى و ليگ قهرمانان اروپا، در شش سال اخير براى دومين مرتبه به يك سه گانه تاريخى دست يافتند. بعد از پايان فصل موفقيت آميز 2014/15 اما سران بارسلونا باز هم در حال برنامه ريزى براى تقويت بيشتر و برطرف كردن نقاط ضعف اندك تيم خود هستند، چون آنها به خوبى مى دانند كه سكون و ايستايى در دنياى پرشتاب فوتبال مدرن، عقب گرد و شكست محسوب مى شود.

بارسلونا در راه فتح فينال برلين قهرمانان ليگ هاى انگليس، فرانسه، آلمان و ايتاليا را از پيش رو برداشت تا اولين فصل حضور لوئيز انريكه بر روى نيمكت مربى گرى بارسلونا بسيار  موفقيت آميز به پايان رسد و بر طيق انتظار قرارداد همكارى با وى نيز تمديد گرديد. بارسلونا به دليل جذب بى قاعده بازيكنان نوجوان از سوى فيفا با محروميتى در زمينه جذب بازيكنان جديد مواجه شده و در تابستان 2015 نمى تواند فعاليتى در خريد بازيكنان مورد نياز داشته باشد، با اين وجود تمديد قرارداد لوئيز انريكه را نبايد به عنوان اولين و آخرين فعاليت اين تيم در اين زمينه ارزيابى نمود، چون كاتالان ها مى توانند در اين مدت با وجود محروميت به توافق هايى با بازيكنان مورد نظر براى جذب آنها در ابتداى سال 2016 و مهلت نقل و انتقالات زمستانى ميان فصل برسند. چنين اتفاقى در خصوص الكس ويدال از سويا رخ داده و اين بازيكن قراردادى پنج ساله با بارسلونا امضا نموده و از ابتداى ژانويه آينده مى تواند براى كاتالان ها به ميدان رود.

سران بارسلونا همچنين در اين ميان پس از انجام مذاكرات طولانى با دانى آلوز موفق به جلب رضايت اين مدافع برزيلى براى تمديد قرارداد شدند و مدت حضور وى در نيوكمپ را تا سال 2017 تمديد نمودند. موافقت با پدروى رودريگوئز ناراضى نيز تا حدودى شگفت آور به نظر مى رسيد، چون اين مهاجم اسپانيايى اعلام نموده بود از نقش خود در بارسلونا به عنوان بازيكن نيمكت نشين هرگز راضى نيست و به همين دليل كارشناسان وى را يكى از خروجى ها بارسلونا در تابستان 2015  قلمداد مى نمودند. حال دليل رسيدن به چنين توافقاتى حياتى ظرف مدتى كوتاه را تنها مى توان به انتخابات پيش روى رياست باشگاه بارسلونا مربوط دانست.

بارتامئو كه در هفته گذشته از سمت خود به عنوان رئيس باشگاه به دليل به برگزارى پيش از موعد انتخابات رياست باشگاه استعفا نموده با چنين توافقاتى به دنبال تقويت موقعيت خود در انتخابات پيش رو بوده است. با استعفاى بارتامئو در واقع وى تمامى اختيارات و قدرت هاى اجرايى خود در باشگاه را از دست داده و تا قبل از چنين اتفاقى وى مجبور به دست يابى به چنين توافقاتى و اعلام رسمى آنها بوده است.

                                                                 به قلم Adrian Salvisberg از وب سايت Eurosport

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.