پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی و پنجمین فینال با تیم ملی آرژانتین

کد خبر : 36812  |  زمان ارسال : جمعه 12 تیر 1394

 لئو مسی با تیم آرژانتین، تاکنون 4 فینال را تجربه کرده و فردا مقابل شیلی در بازی پایانی کوپا آمریکا، در پنجمین فینال ملی خود حضور خواهد یافت.
 

صعود آرژانتین به فینال پس از برتری 6-1 بر پاراگوئه ممکن شد و 30 دقیقه بامداد روز یکشنبه به وقت ایران، این فوق ستاره آرژانتینی پنجمین فینال و شاید مهمترین فینال ملی خود را تجربه خواهد کرد.

 

اولین بار مسی سال 2005 در فینال جام جهانی جوانان برابر نیجریه قرار گرفت. آرژانتین آن بازی را 2-1 برد و قهرمان شد. یکی از این دو گل را مسی به ثمر رساند و با 6 گل نیز آقای گل رقابت ها شد.


فینال بعدی مسی سال 2007 در کوپا آمریکا برابر برزیل بود. آرژانتین با مسی در فینال 3-0 شکست خورد و دست مسی از جام کوتاه ماند.


یک سال بعد در فینال المپیک پکن، آرژانتین با درخشش مسی و دی ماریا موفق شد نیجریه را در فینال شکست داده و قهرمان شود.


چهارمین فینال مسی با آرژانتین، سال گذشته در جام جهانی بود که پایان تلخی برای این فوق ستاره داشت. آرژانتین در وقت های اضافه، با یک گل مغلوب آلمان شد تا مسی با تیم ملی بزرگسالان کشورش بازهم در یک فینال دیگر ناکام بماند.

 

حالا او فردا این فرصت را دارد تا تاریخ را از نو بنویسد. این سومین بار است که مسی با تیم ملی بزرگسالان کشورش در یک فینال حضور می باید. آیا او سرانجام موفق به شکستن طلسم ناکامی ها خواهد شد؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.