پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: آردا استعداد فوق العاده ای است؛ استقبال گرمی از او خواهیم کرد

کد خبر : 36830  |  زمان ارسال : شنبه 13 تیر 1394

کاپیتان شماره یک باشگاه بارسلونا به تمجید از خرید احتمالی آبی اناری ها پرداخت.

 

به گزارش وب سایت Mundo Deportivo آندرس اینیستا کاپیتان اول باشگاه بارسلونا در فصل آینده پس از حضور در یک رویداد تبلیغاتی و در پاسخ به سوالات خبرنگاران پبرامون احتمال انتقال آردا توران هافبک ترکیه ای باشگاه اتلتیکو مادرید به جمع آبی اناری ها این گونه سخن گفت:

او بازیکن و استعداد فوق العاده ای است و اگر در نهایت به بارسا بیاد استقبال گرمی از او خواهیم کرد زیرا که هر بازیکنی که بتواند چیز جدیدی به تیم اضافه کند نقش بسیار مهمی در اینجا خواهد داشت.

 

جانشینی ژاوی؟ آردا و ژاوی دو بازیکن متفاوت هستند. او در اتلتیکو در این پست بازی نمی کرد، اما استعداد و شخصیت بازی در خط میانی را همواره از خود نشان داده، او فوتبال را به خوبی می فهمد اما به هر ترتیب باید منتظر بمانیم تا ببینیم در روزهای آتی چه خواهد شد.

 

علاقه بارسلونا به پوگبا؟ او بازیکنی است که تمامی تیم ها خواهان وی هستند و علی رغم جوانی در سطح بسیار بالایی بازی کرده و قدرت بدنی فوق العاده ای دارد.

 

گفتنی است آخرین خبرهای رسیده از اسپانیا از توافق دو باشگاه اتلتیکو مادرید و بارسلونا بر سر انتقال 35 میلیون یوروئی آردا توران به بارسا و امضا شدن این قرارداد در روز دوشنبه حکایت می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.