پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیونل مسی در سومین فینال بزرگش به همراه آلبی سلسته، باز هم ناکام ماند

کد خبر : 36867  |  زمان ارسال : یکشنبه 14 تیر 1394

به نظر می رسد تقدیر در رقابت های ملی با اعجوبه شماره 10 یار نیست.

 

کاپیتان آلبی سلسته که در رده باشگاهی با بارسا به همه افتخارات ممکن دست پیدا کرده است، برای سومین بار در فینال یک تورنمنت بزرگ با تیم ملی آرژانتین مغلوب شد.

 

بدون شک در دیدار امشب فینال کوپا آمریکا بین شیلی و آرژانتین همه نگاه ها به سمت لیونل مسی بود تا این بار با درخشش در تیم ملی بتواند به عنوان قهرمانی با تیم ملی بزرگسالان آرژانتین دست یابد، اتفاقی که از سال 2005 تا به امروز اتفاق نیفتاده بود.

 

دیدار امشب هم برگزار شد و باز هم در پایان همه چیز همانند گذشته برای مسی در دیدارهای ملی اتفاق افتاد و او موفق نشد نمایش جادویی خودش در بارسلونا را در تیم ملی اجرا کند و او و هم تیمی هایش در ضربات پنالتی مغلوب شیلی دوست داشتنی شدند، تیمی که بدون شک درفینال تیم برتر بود و با شایستگی تمام قهرمان این تورنمنت شد تا مسی در سومین فینال بزرگش در رده ملی باز هم شکست بخورد.

 

پیش از این هم سال گذشته در بزگترین تورنمنت فوتبال مسی و یارانش به مصاف مانشافت رفتند و با بزرگترین افتخار در رده ملی فوتبال یک قدم فاصله داشتند اما در آن دیدار هم شکست خوردند تا دومین فینال پدیده شماره 10 باز هم برایش تلخ شود.

 

 7 سال قبل نیز باز آلبی سلسته با مسی جوان به فینال رقابت های کوپا راه یافت و آن جا هم در کشور ونزوئلا در دیدار فینال آرژانتین به مصاف سلسائو رفت و با نتیجه سنگین 3-0 شکست خورد.

 

هیچکس نمی داند که کارنامه کم افتخار لیونل مسی در رده ملی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا او می تواند روزی به همراه هم وطنانش به یک تورنمنت بزرگ بین المللی دست پیدا کند یا خیر.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.