پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

براوو: گفته بودم آرژانتین دو پنالتی‌اش را به هدر می‌دهد

کد خبر : 36873  |  زمان ارسال : یکشنبه 14 تیر 1394

دروازه‌بان تیم ملی شیلی قهرمانی تیمش در کوپا آمه‌ریکا پس از غلبه بر آرژانتین را تحقق یک رؤیا برای خودش عنوان کرد.

 

در میان سه بازیکن بارسلونایی حاضر در فینال کوپا آمه‌ریکای 2015 یعنی لیونل مسی، خاویر ماسچرانو و کلودیو براوو، دروازه‌‌بان آبی‌و‌اناری‌ها خوشحال‌تر از همه میدان را ترک کرد. او نه تنها در 120 دقیقه بلکه در ضربات پنالتی هم که ضربه اور بانگا را مهار کرد، سهم زیادی در موفقیت قرمزپوشان داشت.

 

براوو که فصل گذشته به همراه بارسلونا تمامی عناوین قهرمانی ممکن را در رده باشگاهی کسب کرد، حالا یک قهرمانی با ارزش دیگر را این‌بار در رده ملی به فهرست افتخارات خود اضافه کرد.

 

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت: من همیشه رؤیای بالای سر بردن جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را داشتم و حالا وقتش شده است. ما باید خاطرات تلخ گذشته را در گذشته رها کنیم. این قهرمانی را به تمام مردم شیلی تقدیم می‌کنیم.

 

براوو با اشاره به حذف تیمش در جام جهانی 2014 برابر برزیل در ضربات پنالتی در مرحله یک‌هشتم نهایی ادامه داد: ما از جام‌جهانی سال گذشته تجربه کسب کرده بودیم. به بازیکنانم شیلی گفتم که آرژانتینی‌ها دو پنالتی‌شان را از دست خواهند داد و ما قهرمان خواهیم شد.

 

پیروزی شیلی برابر آرژانتین در فینال کوپا آمه‌ریکا که در آن گونسالو ایگواین و اور بانگا ضربات پنالتی‌ خود را به هدر دادند، اولین قهرمانی تاریخ قرمزپوشان آمریکای لاتین را در تاریخ 120 ساله‌ این تیم رقم زد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.