پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گفت‌وگوی تلویزیونی که رونالدو را عصبانی کرد

کد خبر : 36885  |  زمان ارسال : یکشنبه 14 تیر 1394

 کریستیانو رونالدو که شب گذشته برای انجام یک مصاحبه تلویزیونی به استودیوی برنامه «SN TV» رفته بود، پیش از پایان مصاحبه‌اش محل ضبط برنامه را ترک کرد وقتی که مدیر رسانه‌ای‌اش او را مجبور کرد گفت‌گوی خود را با مجری برنامه قطع کند.

 

این اتفاق زمانی افتاد که مجری برنامه به سؤال آخر مصاحبه طولانی خود با رونالدو رسید و در همان حال مدیر رسانه‌ای‌ کاپیتان تیم ملی پرتغال سعی داشت با ایما و اشاره به ستاره‌ رئال‌مادرید بفهماند که باید مصاحبه‌ را تمام کند. رونالدو که از این موضوع ناراحت شده بود با نگاهی به سمت بالا که حاکی از سر رفتن حوصله‌اش بود، گفت: من روی هیچ چیز اصرار ندارم. مدیر رسانه‌ای‌ام دارد مرا مجبور می‌کند که این مصاحبه را تمام و اینجا را ترک کنم.

 

رونالدو سپس خطاب به مدیررسانه‌ای ‌خود که اصرار داشت برنامه خاتمه پیدا کند، گفت: از من می‌‌خواهی که با این آدم (مجری) نامهربان باشم. شما خودتان باید این کار را انجام دهید...«تمامش کن! تمامش کن!». با این چیزی که می‌خواهی داری مرا پیش چشم مردم احمق جلوه می‌دهی. خودم می‌دانم که باید تمامش کنم. ماجرا اما به همین اتفاق ختم نشد و زمانی که مصاحبه کننده از رونالدو سؤالی درباره آینده سرخیو راموس پرسید با لحنی تند به او گفت: من چیزی نمی‌دانم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.