پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روز سرنوشت ساز برای آردا توران و بارسلونا

کد خبر : 36887  |  زمان ارسال : یکشنبه 14 تیر 1394

 سه شنبه گذشته، توافقات بین اتلتیکو مادرید و بارسلونا برای انتقال آردا به بارسا صورت گرفته و همه چیز مهیا بود تا آردا به عنوان بازیکن جدید آبی و اناری ها معرفی شود اما به دلیل مشخص نبودن وضعیت ریاست باشگاه و عدم امضای قرارداد نهایی توسط هیئت مدیره موقت بارسلونا، این انتقال ممکن نشد. 

دو طرف بر سر قراردادی به ارزش 34 میلیون یورو بعلاوه 7 میلیون یورو تحت شرایطی خاص، توافق کرده بودند. رقم فسخ قرارداد آردا 41 میلیون یورو است اما به دلیل اصرار خود بازیکن برای پیوستن به بارسلونا، رقم نهایی انتقال او با تخفیف خوبی از جانب اتلتیکو مواجه شد.
اتلتیکو در صورت فیکس شدن آردا در بارسا و صعود این تیم به یک چهارم نهایی و مراحل بالاتر لیگ قهرمانان، می تواند صاحب 7 میلیون یوروی دیگر از این انتقال بشود. 

آردا هفته گذشته در بودروم به استراحت مشغول بود و در این مدت او حتی برای مشورت به نزد فاتح تریم مربی تیم ملی ترکیه نیز رفت. به ادعای موندودپورتیوو، تریم هم به ستاره ترکیه ای توصیه کرده است تا به بارسلونا بپیوندد و چلسی را به عنوان پلان B در نظر بگیرد.

آردا شب گذشته چنانچه در توئیتر خود نوشته است، بودروم را به قصد ملاقات مدیربرنامه هایش ترک کرده و پیش بینی می شود که امروز تصمیم نهایی در مورد تیم آینده خود را اعلام کند. اینکه او تا 18 جولای و مشخص شدن رئیس آینده بارسا صبر خواهد کرد یا خیر، هنوز مشخص نیست. 

این امکان هم وجود دارد که هیئت مدیره به توصیه اکید لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا برای جذب آردا، امضای نهایی را پای قرارداد بزند. بخصوص اینکه بارتومئو روز گذشته با جمع آوری آرای بیشتر از لاپورتا و دیگر کاندیداها، به شانس اول برنده شدن انتخابات ریاست بارسلونا تبدیل شد. 
با توجه به اینکه هیئت مدیره فعلی بارسلونا از سوی بارتومئو که در دو سال اخیر، ریاست باشگاه را بر عهده داشته انتخاب شده اند، ممکن است که پروسه جذب آردا سریعتر از حد تصور ممکن شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.