سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

4 جولای، روزی تلخ و فراموش نشدنی برای رونالدو و مسی

کد خبر : 36888  |  زمان ارسال : یکشنبه 14 تیر 1394

4 جولای شاید تنها روزی در تقویم باشد که دو فوق ستاره فعلی دنیای فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خاطره ای تلخ از آن داشته باشند و تا انتهای دوران فوتبالی خود آن را فراموش نکنند.

شب گذشته یعنی 4 جولای 2015 لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین به همراه هم وطنانش بار دیگر در فینال کوپا آمریکا به میدان رفت. دیداری که انتظار می رفت آن ها مدعی پیروزی و قهرمانی در آن باشند اما باز هم در عرصه ملی شرایط برای مسی همانند باشگاهی نبود و او در فینالی دیگر برابر شیلی مغلوب شد تا باز هم در رده ملی به افتخاری نرسد. شبی که شاید مسی هیچ وقت آن را فراموش نکند و تا انتهای فوتبالش حسرت پیروزی در آن را بخورد.

بر می گردیم به 11 سال پیش و 4 جولای 2004، شبی که دیگر فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال در مسابقات جام ملتهای اروپا در فینال باید به مصاف یونان دوست نداشتنی می رفت. در آن دیدار هم نیز پرتغال میزبان با حمایت تماشاگرانش شانس اول قهرمانی محسوب می شد اما باز هم شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و رونالدو به همراه دیگر بازیکنان سلسائوی اروپا دستشان از جام قهرمانی کوتاه ماند تا این فوق ستاره پرتغالی نیز در رده ملی نتواند به قهرمانی بزرگی برسد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.