پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاپورتا: مسی هرگز تقاضای «سر» مربی تیم را نخواهد کرد!

کد خبر : 36920  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 تیر 1394

کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا با ابراز امیدواری به ماندن ستاره آرژانتینی خط حمله آبی‌و‌اناری‌ها در اوج، از بازگشت سرمربی پیشین کاتالان‌ها به کادر فنی این تیم استقبال کرد.
 

خوان لاپورتا در گفت‌و‌گو با شبکه تی‌وی‌ کواتروی اسپانیا برنامه‌های خود را در صورت پیروزی در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اعلام کرد.

 

او درباره لیونل مسی و قدرتش در تیم بارسلونا گفت: امیدوارم درخشش لیونل مسی همچنان ادامه داشته باشد. او هرگز تقاضای «سر» مربی تیم را نخواهد کرد! کاری که ما باید انجام دهیم ساختن تیمی است که او در آن کاملاً احساس آرامش کند. ما داریم درباره کسی حرف می‌زنیم که بهترین بازیکن تاریخ دنیاست.

 

لاپورتا درباره وضعیت کادر فنی تیم بارسلونا هم اظهار داشت: لوئیس انریکه فصل آینده هم سرمربی تیم بارسلونا خواهد بود. من با پپ گواردیولا رابطه صمیمانه‌ای دارم و اگر هر زمان تمایل به بازگشت به بارسلونا داشت، از او استقبال می‌کنیم و با این مربی درباره شرایط کاری‌اش صحبت می‌کنیم.

 

آیا بارسلونا هرگز تصمیمی برای جذب سرخیو راموس از رئال مادرید داشته است. لاپورتا در پاسخ به این سؤال تأکید کرد: او جزو نماد‌های رئال مادرید است و اکنون دارد برای عقد قراردادی جدید مذاکره می‌کند. من انتقال فیگو (از بارسا به رئال) را با خرید اتوئو (مهاجم پیشین رئال مادرید که به مایورکا رفت و از آنجا به بارسا پیوست) جبران کردم.

 

لاپورتا درباره تفاوت‌های میان ساندرو روسل و خوسپ ماریا بارتومئو (رؤسای گذشته باشگاه بارسلونا که پس از لاپورتا روی کار آمدند)، عنوان کرد: آنها با عملکردشان موجی از خشم را در میان هواداران باشگاه ایجاد کرده‌اند.

 

رئیس پیشین باشگاه بارسلونا در پایان درباره هو شدن سرود ملی اسپانیا پیش از بازی فینال جام حذفی اسپانیا توسط هواداران بارسلونا و اتلتیک بیلبائو هم گفت: من هو شدن سرود ملی را دوست ندارم، اما دلیل صورت گرفتن آن را درک می‌کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.