پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیوستن آردا به بارسلونا در گروی یک امضا

کد خبر : 36929  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 تیر 1394

در حالی که هفته گذشته، همه چیز برای رسمی شدن انتقال آردا به بارسلونا مهیا بود، رامون آدل، رئیس هیئت مدیره بارسلونا از زدن امضای نهایی روی قرارداد خودداری کرد تا مهمترین خواسته لوئیس انریکه موقتا برآورده نشود. جذب آردا، خواسته مستقیم سرمربی بارسا بوده اما رئیس هیئت مدیره این باشگاه، پس از مخالفت سه نامزد اصلی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا و اینکه هنوز باشگاه بدون رئیس است، ترجیح داد این انتقال را نهایی نکند. 

امروز قرار است خاویر فائوس، مدیر اقتصادی سابق بارسلونا، درخواست کتبی و رسمی انریکه و نیز تمامی مدارک اقتصادی دال بر بی ضرر بودن جذب آردا برای خزانه باشگاه بارسلونا را در اختیار هیئت مدیره قرار دهد تا در این مورد رای گیری شود. 

به ادعای موندودپورتیوو، تنها مخالف این انتقال، رامون آدل است و دیگر اعضا، مخالفتی با پیوستن آردا ندارند. در میان 5 نامزد انتخابات نیز، خوان لاپورتا، فریسکا و بندیتو، سه نامزدی هستند که به شدت مخالف انتقال آردا به بارسا تا پیش از انتخابات 18 جولای هستند. 
در این میان بندیتو کلا اعتقادی به آردا ندارد و در صورت برنده شدن در انتخابات، قصدی برای جذب این ستاره ترکیه ای ندارد. مبلغ توافق شده بین بارسلونا و اتلتیکو برای انتقال آردا، 34 میلیون یورو است که بر این مبلغ ممکن است تحت شرایطی، 7 میلیون یورو نیز اضافه شود. 
در هر صورت امشب ساعت 21 به وقت محلی، ممکن است آردا رسما به بارسلونا بپیوندد و احتمال منتفی شدن این انتقال نیز وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.