پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمله رسانه ای بی سابقه بر علیه لئو مسی

کد خبر : 36930  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 تیر 1394

شکست آرژانتین در بازی فینال کوپا آمریکا و در ضربات پنالتی مقابل شیلی، بازتابی بسیار گسترده و منفی در رسانه های آرژانتین داشت. این برای دومین سال متوالی بود که آرژانتین در یک فینال معتبر شکست می خورد. لئو مسی بدین ترتیب بازهم موفق نشد افتخاری ملی را دشت کند. 
نشریه OLE، طی روز گذشته و امروز، با انتشار مقالاتی بر علیه مسی، نمایش او در بازی فینال کوپا آمریکا را همچون فینال جام جهانی زیر سوال برده است. 

سردبیر این نشریه نوشته است :" بهترین بازیکن دنیا، تاکنون در فینال ها به کار آرژانتین نیامده و نمایش خوبی از خود نشان نداده است. برخی مواقع خوب بازی می کنید و برخی مواقع بد اما هرگز نباید یک بازیکن در شرایطی که دیگر بازیکنان در حد جانشان در حال جنگیدن هستند، در زمین قدم بزند.بهترین بازیکن دنیا بودن، هیچ حقی را شامل هیچکس نمی کند.مسی با همه شایستگی هایش نباید بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد و باید این عنوان از او گرفته شود." 

اشاره لئو فارینلا به دو مساله است؛ یکی اینکه مسی در طول بازی حتی یک صربه داخل چارچوب نداشت و دوم اینکه در هنگام زدن ضربات پنالتی، در حالیکه همه بازیکنان حلقه اتحاد زده بودند، مسی جدا از سایرین ناامیدانه روی زمین نشسته بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.