پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاپورتا ؛ سرمربی فصل آینده ما لوئیس انریکه است

کد خبر : 36946  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 تیر 1394

اختصاصی بارسا نیوز | در ادامه مصاحبه خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا و یکی از نامزد های فعلی که با کاترو داشته است را باهم مورد بررسی قرارخواهیم داد.

 

سرمربی فصل آینده ما بدون شک لوئیس انریکه خواهد بود البته بین من و گواردیولا یک رابطه بسیار دوستانه وجود دارد  اگر پپ گواردیولا بخواهد روزی به بارسا بازگردد با او صحبت خواهم کرد اما بدون شک اگر من در انتخابات رای بیاورم انریکه سرمربی فصل آینده من است.

 

شرایط لئو مسی :

مسی در فینال کوپا آمریکا برابر تیم شیلی جام قهرمانی را از دست داد و من میدانم که او در حال حاضر خیلی ناراحت است او نیاز به زمان دارد تا خود را پیدا کند و امیدوارم شور و اشتیاق خود را برای کسب جام های بیشتر از دست ندهد زیرا بارسا برای کسب موفقیت های بیشتر به لئو نیاز دارد.

 

در صورتی که من در این انتخابات رای بیاورم سعی دارم که ورزش های دیگر همانند سکتبال و هندبال بارسلونا را در سطح اروپا به بهترین تیم تبدیل کنم و در کادر جدید خودم همانطور که همه شما میدانید میخواهم در پست مدیر ورزشی از اریک آبیدال استفاده کنم من به توانایی های آبیدال ایمان دارم او یک فرد بزرگ است و همه یک احترام خاص برایش قائل هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.