پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازگشت انریکه و کادر فنی به بارسلونا در این هفته

کد خبر : 36952  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 تیر 1394

اختصاصی بارسا نیوز | لوئیس انریکه سرمربی موفق بارسا و کادرو فنی خود این هفته برای برنامه ریزی برای تمرینات پیش فصل و کار های مدیرتی به بارسلونا باز خواهند گشت و بنا به گزارش های ال موندو آن ها باید در روز دوشنبه در تست های پزشکی هم شرکت کنند.

 

لوئیس انریکه خود شخصا از اداره موقت خواسته بود که ستاره ترک تبار تیم اتلتیکو مادرید را برای فصل آینده جذب کند و از بارتومئو خواسته بود که خیلی زود جذب شود تا بتواند در تمرینات پیش فصل به تیم ملحق شود روز گذشته این خبر نهایی شد و به نظر میرسد که انریکه از این خبر بسیار خوشحال شده است.

 

به نظر میرسد که آردا توران و الکس ویدال تا نیم فصل در خود بارسا به تمرین خواهند پرداخت تا محرومیت به پایان برسد و بعد از آن در اولین بازی نیم فصل دوم میتوانند آبی اناری ها را همراهی کنند لازم به ذکر است که الکس ویدال و آردا توران بازیکنانی بودند که انریکه شخصا خواهان جذب آن ها بوده است و باید منتظر عملکرد آن ها بود.

 

بازیکنانی که در کوپا آمریکا ی 2015 حضور داشتند مانند براوو،مسی و ماسکرانو دیر تر به تیم اصلی اضافه خواهند شد زیرا آن ها چند روزی است که به تعطیلات رفته اند و بعد از پایان تعطیلات باید به تمرینات پیش فصل بارسا ملحق شوند بارسا در بازی های پیش فصل باید در مقابل منچستر یونایتد هم بازی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.