سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز الهام‌بخش شخصیت یک خون‌آشام در داستانی کودکانه شد + تصاویر

کد خبر : 36975  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 تیر 1394

یک نویسنده انگلیسی در نگارش یک داستان برای رده سنی کودکان، شخصیتی را معرفی کرده است که برای آن از مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا الهام گرفته است.

صحنه گاز گرفته شدن جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا توسط لوئیز سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه برای نویسنده‌ای انگلیسی الهام‌بخشی خلق شخصیتی در داستان جدیدش شده که این شخصیت یک خون‌آشام به نام «لوئیز» است.

 

جنجالی که مهاجم پیشین لیورپول، پارسال در مرحله گروهی بازی‌های جام جهانی 2014 آفرید (سومین باری که او اقدام به گاز گرفتن یکی از بازیکنان حریف می‌کرد) او را واقعاً به دردسر انداخت و بابت آن تاوان سنگینی داد.سوارز نه تنها چهار ماه از انجام بازی‌های رسمی در تمامی رقابت‌ها و 9 دیدار از همراهی تیم ملی اروگوئه محروم شد، بلکه سوژه تمسخر بسیاری از رسانه‌ها به خصوص نشریات انگلیسی شد که او را به خون‌آشام تشبیه کردند.

 

این داستان اما ظاهراً هنوز تمام نشده است، چون یک نویسنده انگلیسی به نام آرتور براون اعتراف کرد برای خلق یک شخصیت جدید در داستان کودکانه‌اش به دنبال سوژه‌ای جدید بوده است که سوارز آن را در اختیارش قرار داده است.

داستان کودکانه جدید براون با عنوان «دیزی مک‌کلاود رؤیاپرداز» از سری داستان‌های پندهای هیولایی، حکایت دختری بازیگوش است که در کلاس درس تمرکز کافی ندارد. در این داستان شخصیت بدطینت ماجرا، یک ورزشکار خون‌آشام با نام لوئیز است که دندان‌هایی بلند دارد.

براون درباره این داستان اظهار داشت: زمانی که داشتم این داستان را می‌نوشتم، لوئیز سوارز یک بار دیگر به خاطر گاز گرفتن بازیکن حریف به دردسر افتاده بود. به همین دلیل من که برای کامل کردن تیم هیولایی‌ام به یک مهاجم نیاز داشتم، احساس کردم که سوارز می‌تواند بهترین گزینه برای این نقش باشد.

 

با وجود چهره منفی که در این داستان برای سوارز ساخته شده، براون امیدوار است مهاجم تیم فوتبال بارسلونا جنبه مثبت و آموزنده داستان را ببیند. او ادامه داد: من فقط امیدوارم که او جنبه خنده‌دار و سرگرم کننده داستان مرا ببیند و یک روز به اینجا برنگردد تا مرا گاز بگیرد!

 

 

دوستان عکس اشتباهی اومده هر چقدر هم ویرایش میکنم درست نمیشه

این لینک عکسشه:

http://s6.uplod.ir/i/00636/gfwz516ms7vl.jpg

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.