پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فان‌خال : مسی را خیلی دوست دارم

کد خبر : 36978  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 تیر 1394

سرمربی شیاطین سرخ به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را به خاطر تواضع زیادی که دارد ستود.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا این روزها فشار زیادی را تحمل می کند. او نتوانست با تیم ملی فوتبال آرژانتین در رقابتهای کوپا آمه ریکا جام قهرمانی را بالای سر ببرد و این باعث شده است تا مردم آرژانتین به انتقاد از او بپردازند اما کسی شک ندارد که مسی یکی از بهترین بازیکنانی است که تاریخ فوتبال جهان به خود دیده است.

لوئیس فان خال سرمربی منچستر یونایتد به ستایش از مسی پرداخت و گفت: مسی از بازیکنانی است که او را بسیار دوست دارم. او مهارت و توان خود را در هر دیداری به نمایش می گذارد و از بازیکنانی است که یک مربی را ناامید نمی کند. مسی استعداد بی نظیری دارد اما او در کنار این استعداد بسیار متواضع هم هست و این باعث شده تا احترام زیادی برای این ستاره قائل باشم. من مسی را بسیار دوست دارم و این به خاطر تواضع بسیار بالای اوست.

بنابر گزارش ایسنا، منچستر یونایتد فصل آمادگی خود را شروع کرده است و قرار است که در اردوی آمریکا دیداری دوستانه با بارسلونا داشته باشد. فان خال سابقه هدایت بارسلونا را نیز دارد. او درباره رویایی با تیم سابق خود گفت: الان شرایط بارسلونا با زمانی که من هدایت این تیم را برعهده داشتم به کلی تغییر کرده است و بازیکنان جدید زیادی در این تیم بازی می کنند. برایم بسیار جالب است که بار دیگر دوستان قدیمی خود را در این تیم ببینم. هنوز بعضی از بازیکنانی که من با آنها کار کردم در بارسلونا بازی می کنند.

ژاوی و اینیستا از بازیکنانی هستند که لوئیس فان خال برای نخستین بار از آنها در ترکیب بارسلونا استفاده کرد. سرمربی شیاطین سرخ به ستایش از این دو بازیکن پرداخت که به نماد باشگاه بارسلونا تبدیل شده اند. او گفت: این برایم افتخار است که به بازیکنانی بازی داده ام که الان نماد باشگاه بارسلونا هستند. ژاوی و اینیستا به همراه والدس نماد باشگاه بارسلونا هستند و من بسیار خوشحالم که به چنین بازیکنانی میدان داده ام.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.