پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جشن جهانی برای سه گانه بارسا

کد خبر : 36987  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 تیر 1394

اختصاصی از خودم/ شادی هواداران بارسا از سرتاسر دنیا در شبکه های اجتماعی پس از پیروزی بارسا دربرلین که پایان بخش یک فصل کامل بود.

آن روز در برلین و بارسلونا ساعت 10:42 pm , در سواحل غربی ایالات متحده ساعت 1:42 pm , در کلمبیا ساعت 3:42 pm و در اندونزی ساعت 3:42 pm بود.این ها فقط مثال هایی از زمان برای یک لحظه ی تاریخی بود,که نکته ی این زمان این بود که نیمار نتیجه بازی رو 3-1 کرد که تضمین کننده پیروزی بارسا بر یوونتوس در ورزشگاه المپیک برلین بود.پیروزی ای که بلوگرانا طی آن به عنوان قهرمان اروپا تاج گذاری کرد و یک فصل عالی رو با دومین سه گانه در تاریخش به پایان رسوند. در جاهای مختلف دنیا این اتفاق در زمان های متفاوتی روی داد اما خوشحالی ها یکسان بود.شادی پیروزی در رسانه های اجتماعی سراسر دنیا منفجرشد.و بیشترین تصویر از کاپیتان ژاوی بعد از بالا بردن جام قهرمانی بود.

 

عشق شور و احساس برای بارسا چیزی بود که طرفداران از چهار گوشه ی کره زمین به اشتراک گزاشتند.طرفداران بارسا در سال های اخیر به جشن گرفتن برای عناوین قهرمانی عادت کرده اند اما سه گانه همیشه یک چیز خاصه. بلوگرانا اولین تیمی در دنیاست که این شاهکار رو در 2 نوبت جداگانه انجام داده است.به همین دلیل طرفداران در سراسردنیا چیزی بیشتر از یک دلیل موجه برای نشان دادان عشقشون به باشگاه داشتند. دراین عکس شادی معدودی از طرفداران بارسا را روی این کره خاکی میبینیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.