پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دفاع پدر لیونل مسی از فرزندش

کد خبر : 36991  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 تیر 1394

لیونل مسی ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از شکست در فینال کوپا آمریکا و از دست دادن یک جام دیگر دوباره مورد انتقاد قرار گرفته است.

خیلی ها شکست آرژانتین در فینال کوپا بعد از ناکامی در فینال جام جهانی را ناکامی ای برای مسی می دانند در همین راستا پدر لیونل مسی از پسرش در مقابل این انتقاد دفاع کرد.
دارنده چهار توپ طلا در بهترین شرایط خود قرار دارد و اکثرا او را بهترین بازیکن تمام تاریخ فوتبال می دانند، اما برخی بر این باورند که او همیشه پشت سر پله و مارادونا خواهد بود چرا که هنوز نتوانسته است به یک قهرمانی در رده ملی دست پیدا کند.
مسی سال گذشته یکی از اصلی ترین عوامل حضور تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی 2014 برزیل بود، اما در دیدار فینال مقابل آلمان ها تن به شکست دادند و مسی شانس بالا بردن جام قهرمانی را از دست داد.
این بازیکن پس از گذراندن یک فصل رویایی با بارسلونا، دوباره به دوران اوج خود بازگشت و در سه گانه بارسلونا نقش بسیار مهی را ایفا کرد، اما مسی که به تازگی وارد 28 سالگی شده است نتوانست به تلسم 22 ساله تیم ملی آرژانتین در کسب عنوان قهرمانی کوپا آمریکا پایان دهد.
مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک مغلوب شیلی شد و نتوانست به قهرمانی برسد و هیمن موضوع باعث شد تا دوباره از وی در رسانه ها انتقاد شود.
خورخه مسی در حمایت از پسرش لئو با شکبه Diez Ma آرژانتین به گفتگو پرداخت. وی عنوان کرد:

بسیاری از کسانی که درک شکست را ندارد نقاط ضعف دیگران را می بینند همه چیز را به گردن یک فرد می گذارند. متاسفانه ما در جهانی زندگی می کنیم که انتقادات تند در رسانه ها بیشتر به فروش می رود تا انتقادات سازنده.
لئو فقط فوتبال بازی می کند و هرگز نگران چیز دیگری نیست.

پدر مسی همچنین عنوان کرد که لئو، همیشه ساکت، آرام و فروتن است، او شخصیتی بی ادعا دارد.
وی ادامه داد:

لیونل در خانواده ای رشد کرده که مانند هر خانواده آرژانتینی است که در آن همه چیز با فداکاری، احترام و تلاش به دست می آید.
در فرهنگ کشور ما همه چیز با زحمت و تلاش به دست می آید و چیزهایی که به دست می آوری ارزشت را زیاد می کند.
او زمانی کودک و یا نوجوان بود کار اشتباه و بدی انجام نمی داد، چون او همیشه پسر خوبی بود، کمی شیطنت داشت، اما هیچ گاه آزاردهنده نبود.
برای او بسیار سخت بود که در سن 13 سالگی آرژانتین را ترک کند و به اسپانیا برود. اما به خاطر چیزهایی که گفتم لئو باید این کار را می کرد. ما خانواده ای هستیم که هرچه داریم با زحمت به دست آورده ایم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.