پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آردا توران: مسی بهترین بازیکن جهان و اینیستا الگوی من است؛ مدت هاست که از هیجان نخوابیده ام

کد خبر : 36997  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 تیر 1394

به گزارش گل بین الملل، آردا توران که به تازگی به صورت رسمی به عضویت بارسلونا در آمد در جدیدتر ین مصاحبه اش با Mundo Deportivo صحبت های جالبی راجع به باشگاه جدیدش کرده است:

برای من باورنکردنی است چون همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته ام. در دوران بازی ام همیشه لحظات سختی برابر بازیکنان همچون مسی و سوارز و نیمار و اینیستا داشته ام اما حالا این افتخار را دارم تا در کنار آن ها بازی کنم. از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است و اینیستا نیز الگوی من می باشد. زمانی که من از علاقه بارسا به خودم مطلع شدم تا دیروز که انتقال رسمی شد نتوانستم بخوابم. در تعطیلات بودم ولی هر روز با ایجنتم تماس می گرفتم و از روند انتقالم به بارسا می پرسیدم. انریکه هم روز گذشته به من خوشامد گفت و این موضوع من را بسیار خوشحال کرد.

البته شایان ذکر است در قرارداد این بازیکن آمده است اگر رئیس جدید باشگاه بارسلونا که در 18 جولای انتخاب بشود، تا 2 روز بعد می تواند با دادن 10 درصد خسارت این بازیکن را به مادرید برگرداند. در همین رابطه نیز توران می گوید:

من برای همه کاندیداها احترام قائلم و من به تنها چیزی که فکر میکنماین است که من این تیم را می خواهم و اگر آن ها هم بخواهند چیزی دیگری برای گفتن نمی ماند

طبق برنامه توران روز جمعه درورزشگاه نیوکمپ معارفه خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.