پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نامزد ریاست بارسلونا: امضای قرارداد با توران خیانت است، آن را فسخ می کنم

کد خبر : 36998  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 تیر 1394
آگوستی بندیتو نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می گوید در صورت پیروزی در انتخابات، قرارداد آردا توران را فسخ خواهد کرد.

آردا توران ستاره ترکیه ای اتلتیکو مادرید با وجود اینکه هنوز انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار نشده است، روز دوشنبه با امضای قراردادی با مبلغ 41 میلیون یورو راهی نیوکمپ شد، اما نامزد ریاست بارسا این انتقال را مشکل بزرگی می داند.

به گزارش سایت بین المللی گل، در حالی که انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا روز 18 جولای برگزار خواهد شد، در قرارداد آردا توران بندی قید شده که در صورتی که بارسلونا بخواهد می تواند با کسر مبلغی، قرارداد وی را فسخ نماید.

آگوستی بندیتو در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "امضای قرارداد با آردا توران مشکل بزرگی برای ما است. قراردادی که ما نمی توانیم از وی به مدت شش ماه استفاده کنیم، زیرا نمی توانیم این مسئله را فراموش کنیم که به دلیل شخص بارتومئو، توسط فیفا محروم شده ایم. او با پرداخت این مبلغ زیاد، بی احترامی بزرگی به سایر اعضا کرد."

بندیتو اذعان کرد که در صورت انتخاب به عنوان رییس جدید بارسلونا قرارداد آردا توران را فسخ خواهد کرد و گفت: "من با رامون آدلر صحبت کردم و به او گفتم که امضای قرارداد با آردا توران یک خیانت بزرگ و حمله به روح دموکراتیک باشگاه بوده است."

در حالیکه جوزف بارتومئو بارها اذعان کرده که جذب توران به درخواست لوییز انریکه بوده است و با حمایت عموم نیز همراه شده است، خوان لاپورتا دیگر نامزد ریاست باشگاه در مورد ادامه همکاری با توران مردد است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.